Skip to main content

School week 22

• May 24, 2026
  • 0 reacties
  • 9 Bekeken

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img

Hoi, afgelopen week was echt… 

Maandag was er eigenlijk niks.

Dinsdag was er een supergrote brand in de buurt, en toen hadden gym op de voetbalvelden daartegenover. Ik had echt heel veel zin in voetballen, en ik was die dag ook nogal druk. Maar net toen we gingen voetballen, zei de gym-docent ineens: ‘De wind is gedraaid. Er zit asbest in de lucht, en jullie moeten NU naar huis. De hele school is uit.’ Je mocht zelfs niet even blijven voetballen.

Die avond had ik free-run-les, en toen was er een nieuw meisje, en zij is nogal brutaal. Maar verder was het wel gewoon leuk, en ik had met … gepraat over die brand van die ochtend.

Woensdag was er zover ik weet ook niks gebeurd.

Donderdag had ik een Engels leestoets. Voor Engels sta ik het laagst, en ik heb geen idee hoe, want Engels is een wereldtaal. Voor Frans sta ik het hoogst! Voor die leestoets had ik een 5,3, en mijn totaal gemiddelde van Engels is daarmee 0,2 naar beneden gegaan. Bij biologie is de docent echt heel streng. Als mevrouw door de klas kijkt, kijkt ze chagrijnig. Als ze mij ziet, kijkt ze nog chagrijniger.(Waarom ik?) En als ze een van mijn vriendinnen ziet, kijkt ze blij! Ik snap dat mens niet.

Vrijdag was echt rampzalig. Eerst hadden we gym op het strand. Het was er heel druk en we mochten doen wat we wilden, dus ik had helemaal niks gedaan. Die middag bij beeldende vorming moest ik huilen omdat de docent mij niet zag, dus ik voelde me heel eenzaam. Daarna kwam ik te laat bij muziek, en ik schaamde me kapot en moest bijna weer huilen, en bij dansles was het ook echt … . De docent liet ons heel veel doen, en het was kapot heet en we mochten niet eens drinken. Dat vertelde ik net aan mijn pleegbroer, en hij zei dat een docent niet mag zeggen dat je niet mag drinken.

Dat was mijn week! Eigenlijk gaat het wel elke week zo, behalve dat huilen van vrijdag.