Skip to main content

Dit verhaal gaat over meerdere problemen

Ik zit nu op de middelbare en zit dus op de school van (dit is niet zijn echte naam) Mike. Ik ken Mike heel goed. Hij is niet per se een vriend maar onze ouders zijn bevriend en als mijn vader op bezoek gaat moet ik mee. Mike is 16 en ik ben 12 dus we hebben sowieso geen relatie als je dat denkt. ik was vroeger wel verliefd op hem maar toen was ik 4 dus dat is voorbij.

Hij is aardig en ik had nooit verwacht dat hij iets ergs ging doen ofzo. Maar laatst toen ik uit school ging fietsen zag ik hem met zijn vrienden. Zijn vrienden zaten allemaal te roken maar hij niet. Ik keek nog even voor de zekerheid en toen schrok ik me te pletter. Zijn hand ging richting zijn lippen en toen zag ik een sigaret. Ik was in shock en wist niet wat ik moest doen. Moest ik het vertellen? Nee dat kan niet, dan zou ik zijn vertrouwen verliezen en dat weet ik niet. Uiteindelijk heb ik de hele terugweg erover na gedacht en heb het met mijn zusje gedeeld. We hebben niks tegen zijn ouders vertelt dus nu is het een geheim tussen ik en mijn zusje.

 

Die week daarna was ik op kamp gegaan en zag ik de jongen waar ik verliefd op was (ik ken hem van sport). Laten we hem even Chris noemen. Chris is niet per se populaire keuze om verliefd op te worden maar ik vind hem echt heel leuk. Op de bonte avond keken we de hele tijd naar elkaar dus ik weet niet of het verbazing was dat hij mij zag of verliefdheid. Ik hoop verliefdheid want ik vind hem echt leuk.

We zitten niet in dezelfde klas maar we komen elkaar wel soms tegen. We zeggen niks tegen elkaar en dat hebben we tot nu toe nog niet gedaan. Ik heb hulp nodig!

Voor degene met een relatie, alsjeblieft geef me tips!

 

Sorry als het verhaal te lang is…  Er zitten twee jongens in mijn klas genaamd (dit zijn niet hun echte namen) Jippe en Luc. Ze hebben een erg speciale vriendschap en dat is dat ze de hele tijd seksuele opmerkingen over elkaar maken zoals (toen we kamp aan het bespreken waren) zei jippe: “Ik heb een bananen pak een pruik en een rokje. Mag ik die aan doen bij kamp?” Het leek mij gewoon een grappige vraag. De mentor vond het geniaal en zei natuurlijk ja.

Maar toen zei Jippe weer zo’n seksuele opmerking: “Hell yeah Dan kan ik met Luc erin zitten en dan kunnen wij in elkaar” jippe maakte daar ook een seks beweging bij en de mentor was een beetje ongemakkelijk hierbij maar heel de klas moest lachen behalve ik. Ik was in shock. Dit soort opmerkingen gebeurden vaker. Ook bij andere docenten, maar nooit met zulke bewegingen. Dus ja dit waren de eerste weken middelbare, en nu al meteen drama. Ik heb ook depressie en weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Als iemand tips heeft, graag zeggen a.u.b.

Geen reactie

Reageer