School en het leven

  • 24 November 2019
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Badge

hallo!

ik ben een meisje van 14 jaar en zit nu in 3 HAVO ik ben van school gewisseld en ben van een hele kleine school naar een best groote school gegaan. ik heb daar nu 4 nieuwe vriendinnen gemaakt ik noem ze even bo kiya lola en iehsa. maar het ding nu is dat ik het niet helemaal naar me zin heb omdat die meiden al heel lang vriendinnen zijn en ik er moeilijker mee kan mengen opzich kan ik het nog wel redelijk vinden met lola maar die anderen meiden zijn wat lastiger en dat vind ik echt jammer wnat ik wil het gewoon lekker ja gewoon hoe je met vrienden bent. 

wat te doen?


1 reactie

Hoi Kirsten!

Misschien ik ken het gevoel wel dat je bij een bestaande vriendengroep probeert aan te sluiten, wat voor mij altijd werkte is gewoon veel initiatief tonen voor contact. Een keer afspreken na school of gewoon dingen vragen over de lesstof na school zodat je toch contact hebt en meteen je eventuele vragen kan stellen aan iemand. 
Het kan even duren voordat je 100% deel uitmaakt van de groep maar het is heel makkelijk het kost alleen even tijd.

 

Heel veel succes!

Reageer