Skip to main content

Hoi, ik ben sinds een paar dagen op de dagbehandeling van eetstoornissen na ik een tijd in een instelling heb gezeten en ik merk nu dat ik veel stress ervaar rond school waardoor ik automatisch controle probeer te zoeken rondom eten. ik loop door mijn eetstoornis problemen erg achter op school en ik zie niet hoe het mogelijk is voor mij om dit allemaal in te halen en mijn vwo af te maken. Ik heb daarnaast ook geen appetite en doel om naartoe te werken dus ik zie geen reden om nog door te blijven vechten. Ik zie het allemaal even niet meer zitten. Ik loop vast en ik weet niet wat ik moet doen

Hoi. Goed dat je het aangeeft. Ik zou adviseren zoek hulp. Iemand die je hiermee verder kan helpen. Sorry dat klinkt natuurlijk ontzettend standaard maar het is wel het beste. Misschien ken je een docent die je vertrouwt of je mentor.  Leg je verhaal uit en ze zullen je zeker helpen. Of bel met de kindertelefoon voor advies. Want je bent het 100 % waard en verdiend steun dus probeer het eens. Ik heb het ook gedaan en het hielp mij enorm vooruit :)  sterkte en succes ik hoop  dat het je lukt.

Groetjes liefs Julian X


Hai @June05,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Zoals Julian12 ook al zegt kun je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met ons wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte!

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

 


Reageer