school en andere dingen

  • 6 September 2021
  • 0 reacties
  • 42 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy,

vandaag was mijn eerste schooldag, ik was eigenlijk helemaal niet bang! Maar ik zat er wel tegen op, ik heb dezelfde klas als vorig jaar. Daar ben ik niet zo blij mee! Ik zit dus nog een jaar opgescheept met kinderen die mij niet mogen! GrEaT, maarja ik moet maar zo denken ik ben daar voor mezelf, dus van die andere hoef ik me niks aan te trekken. Maar ik voel me soms gewoon zo hopeloos op school met de kinderen in de klas en alles, ik heb dus een probleem dat ik in een vriendengroep van 5 zit, dus iemand is alleen als we iets samen moeten doen en laten we zeggen dat ik vorig jaar zeg maar altijd de Sjaak was, op een geven moment veranderde dat wel een beetje maar ik ben er steeds toch weer heel bang voor ofz.

Ik was een ijsje gaan eten met mijn vriendinnen groepje die bij mij in de klas zit na school en 3 andere meisjes die soms bij ons clubje zitten, en ik voelde me heel alleen ook al waren we met zijn 8en en was ik gewoon mee aan het kletsen. (Ik maak hier een keer een ander topic over).

Daarna liep ik met het vriendinnen groepje van mijn beste vriendin mee, die zijn ook mijn vriendinnen geworden, en mijn 2 vrienden groepjes zijn echt heel verschillend, die bij mij in de klas zitten zijn een beetje typische dutchgirls, daar is ofc NIKS mis mee!! En mijn andere vrienden groepje, is bijna iedereen gay LOL en iedereen heeft zijn eigen stijl en trekt zich niks aan van andere, en daar is ofc ook NIKS mis mee!! En daar ging het dus mis, een van die meisjes heeft een gothic/emo/e-girl stijl en het staat haar geweldig, maar ja toxic Nederland is natuurlijk helemaal niks gewent dus we kregen bestwel wat blikken naar ons geworpen, waar zij dus echt super goed mee om kan gaan, echt respect! En toen liepen we ergens langs waar een meisje uit mijn klas zat met een paar mensen die ik niet kende, laten we zeggen dit meisje is nogal een b!tc$. Dus ze keken helemaal naar ons en zei uiteindelijk ‘OMG wat heb jij aan’ op een stomme manier, ik was echt een zwaar in shock, want sorry maar zei mag niks zeggen, haar wenkbrauwen zijn zo dik als de Chinese muur, en ze draagt 10 kilo make-up, en is echt zo basic en loopt iedereen achterna. (Disclaimer er Ofc niks mis met veel make-up dragen en de kleren die je draagt dat moet je helemaal zelf weten!!) maar de meeste mensen die er zo uitzien heb ik niet zo’n goede ervaringen mee. Ik doe over zo’n gebeurtenis ook nog bestwel lang nadenken en het ging niet eens over mij!! Ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd.

Dus ik had ook nog ff een vraagje heeft iemand misschien iets van een comeback ofz die ik kan zeggen lol. 
 

en ik moest dit gewoon even kwijt, dus sorry dat ik helemaal op haar off ging in deze topic hahaha.

Groetjes Je LiChTeLiJk AgGrEsIeVe GuRl


0 reacties

Geen reactie

Reageer