Skip to main content

hoi ik ben 17 en zit op mbo ik ben daar minder goed dan de rest vind ik niet fijn ook eb ik autisme en vind ik het lastig om iets te zeggen uit mezelf en ben ook onzeker bijvoorbeeld bij dansles ben ik iets kwijt en ja durf dat dan niet te zeggen. ik denk hierdoor aan zelfmoord. als het nu kan lukt later nooit ik kan dat nooit werken en me huis onderhoude enzo en ja heeft iemand tips?

hoi ik ben 17 en zit op mbo ik ben daar minder goed dan de rest vind ik niet fijn ook eb ik autisme en vind ik het lastig om iets te zeggen uit mezelf en ben ook onzeker bijvoorbeeld bij dansles ben ik iets kwijt en ja durf dat dan niet te zeggen. ik denk hierdoor aan zelfmoord. als het nu kan lukt later nooit ik kan dat nooit werken en me huis onderhoude enzo en ja heeft iemand tips?

Als iemand met autisme, ken ik dit gevoel. 
Praat er met je ouders over. Anders gaat nooit wat lukken. 


Hoi @annoniem123x ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske
De Kindertelefoon 


Reageer