school


Reputatie 7
Badge +5

Hey jongens. Ik ben weer in de " depressie mood " ik heb de heletijd ren leeg gevoel. Ik heb vandaag ook een paniek aanval gekregen... ik vertel het verhaal...:

Ik ging weer naar school( weer? Ja ik was ziek door weer een eating disaster. )   e meteen gedonder op ons omdat de klas( met mij ) het slecht hadden gedaan met de OEFEN CITO.  Ik neem alles heel serieus en word meteen verdrietig en denkt:  zie je dat je slechte punten haalt?! Ga maar zo door! Dan haal je sws de middelbare! Of je kan dalijk zelfmoord plegen?? Ik kies! ik had mijzelf tegengehouden en m'n brok door geslikt.. ik liep daar even mee met dat gevoel en toen om 10.00 hadden we muziek les! Ik vind het wel leuk maar ik zing niet. Ik doe lip snyc( hoe typ je dat??  Ik vind het eng om te zingen want ik haat mijn stem en het is cringe als ik zing. En door ( ik noem haar wel even A) en door A ben ik insecure in mijn stem door haar.  Ik vind het eng omdat iedereen naar je kijkt en giechel om je.. ik vind dat eng en ik ben bang om te falen..  maar ik moest een solo zingen met ( een kind ook met de A maar ik noem aan AG, G is d'r 1e letter van d'r achternaam. ) 

Dus ik moest een solo zingen met AG, zo ging het lied,

candy: hoor ik zing,

Appelonia: hoor mijn stem,

Ik ben Candy en AG Appelonia, dus ik zong steeds niet door mijn faalangst angst en insecuriheid, ik wilde wel maar durfde niet. Mijn handen gingen steeds shaken en ik kreeg klapper tanden en een brok in mijn keel EN ik begon te huilen.. ik was echt bang, en AG ging de hele tijd zeggen zo van: ja, je moet wel zingen! Anders word ik boos. het is een dreigement als ik mag.. ik haat haar enorm e zd is een backstabber.. maar dat wilde ik even zeggen..  


13 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey dit is heel rot voor je. Als je wil natuurlijk moet je er gewoon met vriendinnen over praten. Ik heb zelf ook altijd een leeg gevoel en heb niet echt vrienden of vriendinnen maar ik weet hoe erg het nodig is dat je erover praat met vriendinnen. dus doe dat vooral ook, je kan ook met je ouders praten als je je daar comfortabel bij voelt natuurlijk.

 

Hoop dat dit helpt!
Groetjes Anoniem200678

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Anoniem200678 ! Ik ben erg blij dat je heb gereageerd! Ik heb geen vrienden maar backstabbers <3  alleen 1 e die is altijd troyw aan mij<3 ik praat nooit met mijn ouders.. sorry

Reputatie 4
Badge +4

hey praat dan vooral met je trouwe vriend over alles maar dan ook echt alles. neem ze echt in vertrouwen en stel je open bij ze zodat ze je kunnen helpen. dan komt het allemaal goed <3

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel!♡<3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi je hebt heel veel  aan je hoofd wat erg dat je je zo voelt. Heb je mijn reacties gezien bij andere topics ?:) Please probeer te praten met iemand en bel met de ktf !  Je bent niet slecht enzo, lees mn gedicht maar ! Ik zou je zo gunnen dat je eens goed kon praten met iemand en geholpen wordt :) Echt ! <3

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +5

Ik barst aan het huilen  uit blijdschap!♡

Hoii @Een hulpvol meisje,

Wat ontzettend naar voor je! Ik hoop echt dat dit nare gevoel bij jou ook snel weer weggaat.. En over die oefencito, dit gaat heel stom klinken ik weet het maar het is toch het enige advies wat ik daarover kan geven, maak je er niet te veel zorgen om! Jij bent geweldig zoals je bent en geen enkel cijfer kan dat veranderen:) en het is maar een cijfer;) probeer het los te laten hoe moeilijk het ook is:( En bedenk bij jezelf: het was maar een proefcito geen cito die heel erg belangrijk is dus:D (ik weet dat dat heel erg stom klonk want ik heb vandaag ook een oefencito moeten doen en het is echt niet leuk:() en het gaat bij niemand perfect! Ik was bijvoorbeeld bij elk onderdeel een kwartier later klaar dan de rest van mijn klas:') maar goed terug naar die muziekles.

Als 1ste, het is echt echt niet okè dat A en AG zoiets doen! Zij staan niet in jou schoenen dus weten ook niet hoe naar dat voor jou is en door wat voor een moeilijke tijd jij gaat! Zij zijn waarschijnlijk zelf heel onzeker en denken dat ze er zelf beter van worden als ze iemand anders ook onzeker maken:( en als 2de, zij hebben niet het recht om te bepalen of jij wel of niet goed kan zingen! Jij hebt waarschijnlijk een prachtige stem waar zij zo ontzettend jaloers op zijn dat ze jou er onzeker over maken! Zij zijn degene hier die iets verkeerd doen niet jij! Jij bent hartstikke aardig en helpt andere mensen zo goed!:) 

En nog 1 dingetje over die gedachtes van je.. ik snap het geloof me ik snap het heel goed want deze wereld is soms heel moeilijk om in te leven.. er zullen altijd mensen zijn die jou het leven zuur proberen te maken:( probeer door die zure appel heen te bijten hoe moeilijk en hard dat soms ook is. Probeer het in kleine stapjes en blijf altijd boven hun staan! Wat ze oom hebben gedaan vertel bijvoorbeeld nooit een geheim van ze door of verzin dingen over ze je bent beter dan dat dus ga dat in de toekomst alsjeblieft niet doen❤️ en ik heb jou nodig!! Pleeg alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft geen zm!!! Er zijn zo veel mensen die om je geven!! En al helemaal op het forum!!❤️ jij bent geweldig! Laat je niet omlaag halen door A en AG of andere mensen. Jij. Bent. Perfect. Zoals. Je. Bent!!!!❤️❤️❤️ onthoud dat alsjeblieft<33

Heel heel veel succes! En ik denk aan je:)

Gr. Annoniem_meisje 

Hoi, probeer of je kan praten met je muziekdocent over dat je liever niet zingt. Leg dan uit dat je het echt niet kan en waardoor dat komt. Dat kan dan voorkomen dat je nog een keer in deze situatie komt.

Hoii,

Ik had ook een best lange reactie gestuurd maar ik zie hem nu zelf niet meer.. Heb jij die wel binnengekregen @Een hulpvol meisje ?

Gr. Annoniem_meisje  

@annoniem_meisje  het systeem heeft blijkbaar last van de check gekte want Julian12 kreeg er ook 7 om de oren.  Het is een bekende grote ergernis bij veel mensen en ik heb het gevoel dat sommige forumleden extra checks krijgen. Heel vervelend en jammer want zo gaat vaak het effect van een goede reactie verloren en sommige mensen krijgen er zelfs nare gevoelens bij. En dat kan ik me heel goed voorstellen want zoals jij nu ook je plaatst iets en weg is het en niemand snapt wat daar goed en redelijk aan is.  Ikzelf ben met die checks al een paar berichten gewoon kwijt geraakt. Niet handig en nutteloos en het laat ons alleen maar met vragen zitten. Maar goed, antwoord op je vraag is dus dat het aan de check ligt.

Sanny xxxx

Dank je wel @Sanny ik wist niet dat er zo vaak geteckt werd😅 dit verklaart ook waarom veel reacties die ik in de avond geplaatst (omdat ik overdag geen tijd heb ben ik vaak s avonds veel actief op het forum) heb verdwenen zijn😔 dat is best jammer want het waren best langen reacties:(

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 7
Badge +5

Hoii,

Ik had ook een best lange reactie gestuurd maar ik zie hem nu zelf niet meer.. Heb jij die wel binnengekregen @Een hulpvol meisje ?

Gr. Annoniem_meisje  

Haha, dat heb ik ook vaak, maar nog niks binnen.

Reputatie 5
Badge +1

Niet off topic !!!

Ben laatste tijd heel voorzichtig 

Reageer