Hey jongens. Ik ben weer in de " depressie mood " ik heb de heletijd ren leeg gevoel. Ik heb vandaag ook een paniek aanval gekregen... ik vertel het verhaal...:
Ik ging weer naar school( weer? Ja ik was ziek door weer een eating disaster. ) e meteen gedonder op ons omdat de klas( met mij ) het slecht hadden gedaan met de OEFEN CITO. Ik neem alles heel serieus en word meteen verdrietig en denkt: zie je dat je slechte punten haalt?! Ga maar zo door! Dan haal je sws de middelbare! Of je kan dalijk zelfmoord plegen?? Ik kies! ik had mijzelf tegengehouden en m'n brok door geslikt.. ik liep daar even mee met dat gevoel en toen om 10.00 hadden we muziek les! Ik vind het wel leuk maar ik zing niet. Ik doe lip snyc( hoe typ je dat?? Ik vind het eng om te zingen want ik haat mijn stem en het is cringe als ik zing. En door ( ik noem haar wel even A) en door A ben ik insecure in mijn stem door haar. Ik vind het eng omdat iedereen naar je kijkt en giechel om je.. ik vind dat eng en ik ben bang om te falen.. maar ik moest een solo zingen met ( een kind ook met de A maar ik noem aan AG, G is d'r 1e letter van d'r achternaam. )
Dus ik moest een solo zingen met AG, zo ging het lied,
candy: hoor ik zing,
Appelonia: hoor mijn stem,
Ik ben Candy en AG Appelonia, dus ik zong steeds niet door mijn faalangst angst en insecuriheid, ik wilde wel maar durfde niet. Mijn handen gingen steeds shaken en ik kreeg klapper tanden en een brok in mijn keel EN ik begon te huilen.. ik was echt bang, en AG ging de hele tijd zeggen zo van: ja, je moet wel zingen! Anders word ik boos. het is een dreigement als ik mag.. ik haat haar enorm e zd is een backstabber.. maar dat wilde ik even zeggen..