Vraag

school

  • 6 March 2022
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hey

Ik zie er zo erg tegen school op morgen. De kinderen op school maken mij (mentaal) helemaal stuk, ik moet steeds alleen zitten in de klas en velen vind mij raar of pesten me.

Vrijdag was ook slecht, dat was de 1e keer dat ik hulp heb gezocht door de kindertelefoon chat aangaan. Toen ging het wat beter maar ik weet dat zodra ik morgen naar school ga ik me weer slecht voel.

Ik weet ook nog steeds niet hoe ik het aan mijn mentor moet vertellen maar ik wil het wel graag en het is ook wel betrouwbaar om open te zijn bij haar maar ik vind het nog steeds eng om oog in oog mijn problemen aan een volwassene te vertellen. heeft iemand advies???


6 reacties

Je kan het in een briefje schrijven 

Of typen en laten zien

Reputatie 7
Badge +7

@Zelle Ik heb overwegen om haar via Teams een bericht te sturen maar ik vind het nog steeds wel eng

Via teams is eigenlijk een heel goed idee. Zo kan jij nadenken over wat je wil zeggen en hoe en kan je nentor nadeken over oplossingen. Succes! 

Reputatie 3
Badge +1

hey daar!

 

school was ook niet alltijd even goed voor mij en me klasgenoot hebben me online gepest en zijde dat ze me dood wouden. ik had all de fotos van de groeps app gestuurt naar me mentor. en er werd meteen iets gedaan. als ik jou was zou ik een handig moment zoeken om met je mentor te praten in het prive het kan via texts of in het echt. ik weet dat je dit kan ik geloof in je!

Reputatie 7
Badge +19

Ja stuur een mail dan kan je goed over nadenken wat je wilt zeggen

Reputatie 7
Badge +7

hey daar!

 

school was ook niet alltijd even goed voor mij en me klasgenoot hebben me online gepest en zijde dat ze me dood wouden. ik had all de fotos van de groeps app gestuurt naar me mentor. en er werd meteen iets gedaan. als ik jou was zou ik een handig moment zoeken om met je mentor te praten in het prive het kan via texts of in het echt. ik weet dat je dit kan ik geloof in je!

 

Dat vind ik een heel goed en fijn idee! Ik heb momenteel geen bewijs van het pesten zelf online, maar wel gesprekken tussen vriendinnen die mij vertellen over roddels die ze gehoord hebben van klasgenoten. En anders kan ik het haar ook oog in oog wel laten zien

Reageer