Vraag

schermtijd stress

  • 27 August 2023
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hey iedereen, zoals jullie kunnen zien aan de titel struggle ik heel erg met schermtijd. ik heb het al heel lang maar ik kon de limiet altijd negeren enzo maar papa zag dus via gezin dat mijn schermtijd alsnog hoog was dus nu heeft hij helemaal alles op slot gezet.ย ย vanaf 8 uur savonds tot 8 uur sochtends kan ik niks. ik heb voor 'sociaal" maar 1 uurtje en spotify ook 1 uurtje. maar ik vind dat heel erg vervelend want ik had 24/7 contact met mensen toen ik de limiet nog kon negeren maar nu kan dat niet meer. ik ben zo erg verbonden aan mijn sociale dingen dat ik een paniekaanval kreeg toen ik zag dat dat niet meer kon. i know klinkt heel overdreven maar ik heb er dus wel last van.ย ย ik heb vanacht zelfs zo laat opgebleven dat ik zeker wist dat mijn ouders sliepen en ik naar beneden kon om in mijn vaders telefoon te komen en dingen aan te passen maar overal zat een wachwoord op. als ik er over begin hier thuis komt meteen ruzie. ik heb ook al die hack geprobeerd met tijd veranderen en datum maar daar is hij ook achter gekomen heeft hij nu ook beperkingen op. ik merk dat mijn mood heel erg laag is omdat het voelt of mijn vrijheid weer beperkt word.ย 
dus heeft iemand een manier hoe het wel kan doen? is er een manier hoe ik misschien een appcatogorie kan veranderen of iets van een vpn ofzo die dat hackt of iets?ย 

alvastย bedankt!!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik heb zelf helaas niet zo gauw een tip maar als je boven in de zoekbalk hier op het forum ' schermtijd ' intypt komen er best veel topics en reacties over. Misschien kun je iets vinden!ย 

Groetjes liefs Tartan Xย 

Badge

Heyyy,

ย 

Het lijkt erop dat je je echt gefrustreerd en beperkt voelt door de schermtijdlimieten. Het is begrijpelijk dat het aanpassen van deze limieten lastig kan zijn, maar het is belangrijk om de intenties van je ouders te begrijpen.

ย 

In plaats van te proberen de limieten te omzeilen, zou het goed zijn om open met je ouders te praten over hoe je je voelt en waarom je moeite hebt met deze veranderingen. Misschien kunnen jullie samen een compromis vinden dat voor jullie allemaal werkt.

ย 

Onthoud wel dat schermtijdbeperkingen bedoeld zijn om je te helpen een gezonde balans te vinden tussen online en offline activiteiten.

Badge

Hoi, gwn wachtwoord wijzigen.

Reputatie 2
Badge

Hoi,

ik weet niet of het helpt, maar als je nog contact met mensen wil blijven houden kan je op je laptop of computer inloggen op whatsapp en snap enz.

Reputatie 1
Badge

Heyyy,

ย 

Het lijkt erop dat je je echt gefrustreerd en beperkt voelt door de schermtijdlimieten. Het is begrijpelijk dat het aanpassen van deze limieten lastig kan zijn, maar het is belangrijk om de intenties van je ouders te begrijpen.

ย 

In plaats van te proberen de limieten te omzeilen, zou het goed zijn om open met je ouders te praten over hoe je je voelt en waarom je moeite hebt met deze veranderingen. Misschien kunnen jullie samen een compromis vinden dat voor jullie allemaal werkt.

ย 

Onthoud wel dat schermtijdbeperkingen bedoeld zijn om je te helpen een gezonde balans te vinden tussen online en offline activiteiten.

hey! ik ben het daar mee eens maar al hou ik me eraan ze blijven maar roepen van ja je bent echt verslaafd enzo terwijl dat reuze meevalt. dus als het verschil met of zonder omzeilen hetzelfde is en ik ben in een betere mood zonder kies ik toch voor het omzeilen. en als ik er over begin is meteen discussieโ€ฆ

wel bedankt voor je reactie!!

Reageer