Vraag

schermtijd


Badge +1

hoi!

ik heb een vraagje voor jullie!

Hoelang mogen jullie per dag op de telefoon. En hoe zijn de regels bij jullie thuis? 

alvast bedankt!


11 reacties

Heyy

 

Ik mag verder eigenlijk zolang ik wil op mijn telefoon😅


Alleen tijdens bijvoorbeeld het ontbijt, lunch of het avondeten mag ik niet op mijn telefoon wat natuurlijk ook wel netjes is. En als we wat leuks gaan doen zit ik ook minder op mijn telefoon.

 

Groetjes van mij!

Hey,

Ik mag eigenlijk altijd op mijn telefoon/laptop

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Walvisjee,

Op mijn telefoon mag ik 1 uur games spelen. Meestal zit ik tussen de 1 en 2 uur op mijn telefoon (mijn week gemiddelde was 1 u, 26 m). 

Op mijn laptop is het anders. Daar mag ik maximaal 7 uur op zitten, dat klinkt als heel veel, is het ook. Maar mijn huiswerk is nog meer. Bovendien moet ik 3 of 2 keer per week 5 uur online les volgen. 

 

Groetjes,
Paardebloem

Heey,

Er is niet echt een ingestelde of afgesproken tijd voor hoelang ik per dag op mijn telefoon mag.

Er zijn wel een aantal regels voor, zoals:
-als je huiswerk maakt telefoon beneden
-'s nachts telefoon beneden
-niet op je telefoon tijdens het eten

Maar soms heb ik mijn telefoon ook nodig bij huiswerk, dus dan neem ik hem mee naar boven. Eigenlijk gelden die regels niet zozeer meer voor mij, maar bijvoorbeeld wel voor mijn broertje die wat jonger is.

Groetjes,
Simply Me

Badge +2

Ik mag ‘s nachts geen telefoon en niet aan tafel

voor de restbis het vanzelfsprekend dat je niet teveel op je telefoon zit als er bezoek is of als je iets leuks doet met anderen

Ik mag altijd op mijn telefoon maar ik zit zelf vaker op mijn iPad.  Soms zeggen mijn ouders wel zo van O is wel echt slecht voor je ogen

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb geen schermtijd en ik mag hem eigenlijk altijd bij me hebben behalve tijdens het eten of tijdens het film kijken. Ik mag mijn telefoon ook naar boven meenemen maar na 10 uur schakelen ze wel de WiFi uit (Ik heb geen idee waarom ik de telefoon niet gewoon beneden moet laten maar oke)

Badge

Hoi,

ik mag zelf zelf weten wanneer ik er op zit.

Reputatie 6
Badge +12

Zoveel als ik wil

Hoi! Mijn ouders zijn voor mij eigenlijk niet zo streng meer als het gaat om apparaten, voor mij zijn er niet echt regels. Mijn schermtijd is gemiddeld 20 min. per dag. 

Groetjes!

Oh en telefoon aan tafel mag ik niet, ‘s avonds mag ‘ie wel mee naar boven, hij ligt eigenlijk altijd op mijn kamer. Ik ga er ‘s avonds toch niet op zitten. 

Reageer