Skip to main content

hoi ik ben een meisje 13 bijna 14 en ik scheer mijn okselhaar eigenlijk als sinds ik het heb ik was echt 10 ofzo maar ik heb nog ooit voor scheermesjes gevraagd ik gebruikte eerst die van mijn zus en toen kocht ik mijn eigen stiekem, ik scheer al een tijdje niet alleen mijn oksels maar ook mijn benen en soms mijn geslachtsdeel. vgm heeft mijn moeder nu wel door dat ik mijn benen scheer en ik denk dat e al wel weet dat ik op mijn leeftijd okselhaat heb, ik weet nou niet of ik voor scheermesjes moet vragen want ik heb ze nu al en ik ben niet zo heel open met mijn moeder daar over dussss heeft iemand tips ik ga ook over een paar dagen op zomervakantie en dan ga ik zwemmen enzo dus ja.

Je hebt toch al je eigen? Dus als ze kapot gaan kun je weer nieuwe kopen als je het ongemakkelijk vind om het aan je moeder te vragen

Groetjes mij @Anoniemxv 


Misschien gewoon vragen! Is moeilijk, maar je moeder zal het begrijpen! Ze is zelf ook een vrouw :)) veel succes en fijne vakantie, 

groetjes,

E


Heyy,

Scheren is een heel normaal iets om te doen en je kan je moeder prima vragen om scheermesjes hoor! Snap dat je dat misschien een beetje lastig vindt, maar je moeder begrijpt het vast wel! :)

Fijne vakantie alvast!!😊

Groetjess van ItsJustMe <3


Mee eens, @ItsJustMe

Probeer het rustig te vragen en dan moet het goed komen. Je moeder snapt natuurlijk dat je je scheert, dat doen meer meisjes wel rond deze leeftijd.

Liefs,

Salam🍉


Reageer