Beantwoord

schamen over een spel

  • 30 January 2020
  • 5 reacties
  • 183 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik speel my litte pony spel op me telefoon vind het leuk alleen schaam er voor omdat ik 17 ben is dat nodig om er voor te schamen

icon

Beste antwoord door Anonymous 1 March 2020, 23:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Nee niet nodig 

Heyy

Als jij dit graag speelt moet je je er niet over schamen! Is toch jouw keuze welke spelletjes je speelt!

Groetjes!

Kaas123

Hallo meisjegeheimpje,

 

Mensen gaan zeggen dat je je er niet voor moet schamen, dit is wat jij verwacht. Ik ga dit ook niet zeggen. Maar, laat ik straight to the point gaan. Ja, misschien wel je speelt een spel gefocused op jongere doelgroep, jij bent nu 17 en al bijna volwassen, in mijn mening hoort dit niet bij jou en is niet voor jou. En als je je er graag bij wilt horen, moet je je ook schamen, want mensen gaan dat 100% raar vinden. Dit is mijn mening en you be you girl. Maar je vroeg ernaar dus kun je antwoord verwachten.

 

Groet,

Helping Hand

Hoi

 

Maak je geen zorgen; iedereen heeft zo zijn pleziertjes. Het gebeurt wel vaker dat ik volwassenen op de trein Candy Crush zie spelen, of dat ik leeftijdsgenoten bezig zie met spelletjes waarbij je virtuele huisdieren verzorgt. Daar is niets mis mee, zolang jij je er maar mee amuseert. 

 

Gr. Kenshin

Ik heb het al verwijdert vond saai toch ga veder met kleuren op nummer😂

Reageer