Beantwoord

schaamte

  • 27 December 2019
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Gisteren ging ik naar een feestje en toen dacht ik dat ik mn neef een knuffel mocht geven maar mijn vader was aan de beurt en daardoor kwam ik perongeluk tegen mn neef aan en nu schaam ik me want op het einde knuffelde hij daarom mn zusje en ik tegelijkertijd

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 December 2019, 13:12

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Selfie blossom :)

Iedereen maakt per ongeluk een foutje dus je hoeft je niet te schamen daarvoor. 

-Dr8gon99

Hoi Dr8gon99,

Wow alleen al door dat ze zeggen voel ik me al beter dankjewel!!!!!

Hy,

 

Zoals @Dr8gon99 als zegt maakt iedereen wel eens een foutje en hoef je je daar niet voor te schamen. Ook is het familie en die gaan je echt niet uitlachen, dus hoef je je daar al helemaal niet bij te schamen :D

 

→ Tim

Hey Selfie Blossom

 

Maak je geen zorgen; deze dingen gebeuren. In jouw gedachten spookt dit incident misschien nog rond, terwijl ik vermoed dat je neef er al lang niet meer aan denkt. 

 

Bij ons worden er bij het begroeten in de ene familie twee en in de andere familie drie kussen gegeven. Soms gebeurt het dat ik, wanneer ik even afgeleid ben, een familielid een derde kus wil geven, en dat deze zijn hoofd al afgewend heeft. Da’s ook best ongemakkelijk. Echter kan ik me voorstellen dat de familieleden waarbij dat gebeurde, zich er niets meer van kunnen herinneren. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer