Skip to main content
Vraag

schaam me enorm en wil niet meer naar school

• February 27, 2026
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

sherma_fan_1305
Forum|alt.badge.img+3

hoi iedereen die dit leest als eerste een waarschuwing als je snel iets goor vind lees dit niet het mag natuurlijk wel daarentegen

nou schaam ik me dus extreem want ik was gister heel erg aan het hoesten en toen had ik 3 glazen water op en een glas thee nou zij mijn moeder dat ik nog voor ik ging slapen naar het toilet moest nou was ik dit vergeten dus jullie zien al waar dit naartoe gaat ik heb per ongeluk in mijn broek geplast als een 14 jarige jongen ik schaam me hier dood door en mijn moeder was extreem boos zo boos zelfs dat ik zelfs half ben gaan huilen ik ben ook nu extreem moe en wil het liefst niet naar school want dan zullen mijn klasgenoten erachter kunnen komen wat er gebeurt is of door blijven vragen naar hoezo ik moe ben want ik kom nooit moe naar school nou moet ik wel naar school want ik heb bijna een toetsweek en ik heb de betere cijfers echt nodig iemand tip's (btw waarschijnlijk lezen jullie dit terwijl ik al op school ben)

met vriendelijke groet anoniem 1305

1 reactie

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 27, 2026

Hey ​@anoniem1305 dat is heel vervelend natuurlijk 😓 Maar dit kan iedereen weleens gebeuren, dat is helemaal normaal en de reactie van je moeder slaat nergens op. Je kunt hier niks aan doen. 

Liefs, Yusa 😘