Hoi, ik ben 13 bijna 14 en ik voel me kut als ik andere mensen zie die veel mooier zijn dan mij. Het herinnert mij der aan dat ik echt lelijk ben. Mensen kijken me altijd raar aan en dan heb ik altijd het gevoel dat ze me lelijk vinden. Mijn moeder zei zelfs dat ik te dik lijk… maar dat is ook niet het enigste, ik snap mijn eigen emoties zelf niet de ene keer denk ik dat ik weer heel blij ben en de andere keer voel ik me echt somber en dat komt vooral door school en me moeder. Mijn moeder behandelt me als een 5 jarige ik mag minder dingen doen of hebben dan de mensen van mijn leeftijd wel mogen, zoals, eigen kleding stijl, insta, fucking vroeg naar bed, gewoon geen privacy, naar de stad gaan en ga zo maar door. Ik wil gewoon lol hebben met mijn vrienden en ik schaam me zo erg daarvoor dat ik weinig dingen mag doen of hebben. Soms heb ik gewoon zelfmoord gedachtes maar van mezelf mag ik niet verdrietig zijn want dan lijk ik zwak en dan lijkt het alsof ik attentie wil zoeken.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
het klinkt of je in een lastige situatie zit, en daarom is het jammer dat je nog geen reacties hebt gehad.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.
Groetjes van Marieke
De Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.