Vraag

sad

  • 20 July 2020
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Badge

Hoii ik voel mij de laatste tijd heel verdrietig. Ik mis de tijd van vroeger heel erg en mijn vrienden.  Ik ben een van mijn beste vriendinnen kwijt geraakt. Ze deed heel erg toxic. Ze liet mij altijd op gelezen staan enz. Nooit meer aardig. Ik weet niet hoe ik weer wat blijer wordt. Can u help me??


2 reacties

Eerst waardoor ben je ze kwijtgeraakt kwam het doordat je zie niet meer vaak zag op kwam het doordat je het moeilijk had met iets. Je kan nog met je vrienden en die vriendin praten wrm ze zo raar tegen je deden kan gwn via instagram ofzo waar jullie met elkaar contact ophadden kan dit niet kan je ze ook in het echt spreken van waar je ze kent bijv school, sportclub etc het kan ook zijn dat je bent veranderd en dat je gedrag wat anders is geworden omdat je vrienden het niet gewend van je zijn. Ik snap wel dat je er vedrietig van word er zijn ook weer genoeg nieuwe vrienden uit je dorp/stad waar je mee kan afspreken.

Ik hoop dat je  wat aan deze tips hebt 

 

xxx groetjes “GwnAnoniem99”

 

 

 

Hallo Klonkie :)

Klinkt misschien hard: Dan was het geen goede vriendin.

Je kunt misschien nieuwe sociale contacten leggen om daarmee vrienden te worden, bijvoorbeeld met anderen op school, vakantieadres, je buurt, vereniging, etc.

-TheMightySlayer <3

Reageer