Hoii,
Ik heb 2 beste vrienden. De ene heb ik al sinds groep 1 en de ander sinds de eerste. De laatste tijd(sinds driekwart jaar geleden) heb ik vaak discussies/ruzies met de vriendin die ik sinds de eerste heb. Iedere dag heeft ze weer opnieuw kritiek op me wat ze dan meerdere keren herhaalt op een dag en ik voel dat ze naar me zit te staren tijdens de lessen. Haar opmerkingen kwetsen me best wel en maken me ook erg onzeker. Ik irriteer me iedere dag weer dood aan haar, maar soms hebben we het juist ook weer heel gezellig. Nu heb ik vrienden gekregen waarmee ik het echt iedere dag heel gezellig heb en zin heb om ze weer te zien. In de pauzes ga ik steeds bij hen zitten, maar dan voel ik me schuldig dat ik niet bij de andere 2 ga zitten. Maar ik kan het gewoon niet meer om met haar om te gaan. Elke keer als ik in de pauze daar moet zitten of met haar moet afspreken dan wordt ik heel erg misselijk en krijg ik buikpijn. Nu begint ze ook nog een beetje mijn nieuwe vrienden te claimen en het is erg vervelend. Het liefste zal ik de vriendschap met haar af willen sluiten, maar we zijn allebei heel erg bevriend met degende die ik sinds groep 1 al ken. Dus eigenlijk is het niet mogelijk om niet met de ander om te gaan want ik wil degene die ik sinds groep 1 ken niet verliezen. Wat moet ik nu doen?