Skip to main content

Khad vandaag harde ruzie met men moeder. Ze zegt dat ik ze zwartmaakt.

Mijn wil om te leven is weer weg, ik ging normaal mijn moeder vertellen over hoe ik me voel maar dat moet nu niet meer want het is duidelijk dat ze toch niks om me geeft

Ik heb nu zin om mezelf iets aan te doen, denk ik. Ik ga het niet doen (denk ik kben nog ni hellemaal zeker), kheb daarjuist gepraat met men vrienden ze heeft me efkes kunnen helpen. Maar ik voel me nog steeds slecht dus ik vraag het nog is heeft iemand advies of kan iemand mij een echte goede rede geven waarom ik nu niet iets zou doen om er een einde aan te maken.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen triggerende, schadelijke of choquerende inhoud.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm de leesbaarheid. Zie forumadvies ‘houd je bericht leesbaar, plaats hoofdletters en leestekens. Dit zodat je topic toegankelijk is, en je hopelijk meer reacties krijgt.

Hey @1992_thunderdome ik begrijp dat het best moeilijk is. Zelf heb ik vroeger ook niet een leuk thuissituatie gehad, maar blijf doorzetten. En je moeder zit er echt er compleet naast.. je bent een goed persoon met een goed hart, dat moet je echt niet loslaten

Hoi @1992_thunderdome ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Emma (De Kindertelefoon) 

Er zijn zoveel redenen =)

er zouden ZOVEEL mensen verdrietig om JOU zijn!

er zijn zoveel dingen die je nog niet hebt geprobeert

zoveek films die je nog niet hebt gekeken

zoveel eten dat je niet hebt geproefd

zoveel dromen die nog niet zijn waargemaakt, elke dag is een stapje dichterbij =)

er zijn zoveel geweldige mensen die op je wachten in de toekomst

geluid van de regen wanneer je in bed ligt in de nacht 

geur van versgebakken taart

kleine kinderen die met je willen spelen

je bent een voorbeeld voor zovele mensen, je ziet het alleen niet altijd =)

dansen in de regen =)

koude drankjes op een warme dag

warme choco op een koude winterdag 

sneeuwballengevecht

watergevecht

leuke boeken die je nog niet hebt gelezen 

spelletjeslessen op school 

chips 

chocola

je favo eten 

SCHATTIGE DIEREN =)

kinderboerderij (idc dat het voor kinderen is🎀)

die ene lekkere parfum 

warme douche 

wanneer het je eindelijk lukt om iets te doen waar je hard voor gewerkt hebt 

BABY’S 💞

en ZOVEEL meer!!! 
geef niet op, het komt echt goed!

💗💗💗💗

Reageer