Skip to main content

Hey, het gaat thuis niet helemaal lekker de heletijd ruzie met mn ouders enzo. Ik voel me de laatstetijd erg slecht. Ik weet niet of thuiswonen echt gaat helpen maar een pleeggezin is best heftig. Is er misschien ergens waar ik bijvoorbeeld tijdelijk heen kan gaan ofzo gewoon een paar maanden ofzo?'

Hey! 

Wat zit je in een lastige situatie. Zou je misschien kunnen beginnen met iemand erover praten? Op school zou dat een vertrouwensdocent/mentor kunnen zijn. Of een van je vrienden evt, het is heel belangrijk dat je je gevoelens kan uiten. Hun kunnen ook kijken met je wat mogelijk is.

Sterkte!❤️


@Liannexx 
Beste lianne dankjewel voor je lieve reacties, ik heb het er met wat goede vrienden over gehad en die vinden het heel rot voor me. Echter weten zij ook niet wat te doen. Met vriendelijke groet Sem.


Allereerst graag gedaan!

Dan zou ik toch naar school stappen. Is er een docent of mentor waar je je veilig bij voelt?

 


-onnodige quotes verwijderd-

Niet echt en als ik het met mijn mentor bespreek gaat hij waarschijnlijk naar mijn ouders toe en dat is het laatste wat ik wil


Alles kan in geheimhouding. Tenzij het om leven of dood gaat. Ik zou zeggen, probeer het is en krop het niet op🙂


-onnodige quotes verwijderen-

Ik ga het proberen superbedankt


Reageer