Vraag

ruzie ouders

  • 21 February 2021
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

hey, ik heb de laatste tijd veel ruzie met mn ouders en ze zijn de hele tijd boos maar ik weet niet echt wat ik moet doen om het te stoppen. Ze zeggen de hele tijd dat als ik het jaar wil halen dat ik dan beter mn best moet doen en eerst klopte dat ook wel maar nu doe ik echt mn best en leer ik zo goed als ik kan. Maar er wordt nog steeds naar mn hoofd geschreeuwd dat ik beter mn best moet doen. En ik heb mn mentor dr al over gesproken en die heeft ook de orthopedagoge ofz van de school ingeschakeld dus daar ga ik binnenkort naartoe. Maar de ruzies zijn er nog steeds. Dus heeft iemand misschien een tip hoe ik die ruzies kan verkomen of hoe ik er beter op kan reageren ?


2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Gewoon niet op reageren, laat ze lekker schreeuwen, vanzelf gaan ze het saai vinden sinds je niet meer reageert, en kunnen ze dus niks terug blèren, wss hebben ze gewoon stress, en vinden ze het vervelend als jij dan wat doet ofzo, groetjes, 

-flopflop14

Reputatie 7
Badge +19

Hee,

Dat is echt vervelend.

Misschien zou je met je ouders kunnen praten over hoe jij dit ervaart. Dat je het erg vervelend vindt omdat je wel gewoon je best doet. 

Het is wel goed dat je naar die orthopedagoog van school gaat. Hij/zij kan je denk wel goed helpen hierbij.

Reageer