Skip to main content

heey, ik had een vriendengroep van 5 meiden exclusief ikzelf. ze deden ineens super afstandelijk tegen mij en een vriendin. ze haden een bij naam voor iemand maar wouden niet vertellen wie  t was tijdens beeldende vorming vroeg een meisje aan de andere haat jij appel. die andere zei ja

ik ben er laatst achtergkomen wie appel is(ik) en heb gesprekken gevoerd met hun apart. 1 daarvan had de docent gebeld en het hele verhaal omgedraaid want zij was degene die alles deed, de anderen waren bang voor haar. 1 van die vriendinnen die was dus mijn bestevriendin, ging me ineens negeren en blijkbaar hadd ze afgesproken met der ouders om afstand te nemen want ik  maak teveel drama blijkbaar tewijl hun dit allemaal deden. ze was van plan om het eerder te doen. toen werd ik gepest en had ik degene die me pesten in elkaar geslagen omdat ik zo boos werdt. mijn mentor had haar en een andere vriendin gevraagt om een beetje bij mij in de buurt te blijven. ze deden dat maar die beste vriendin wou dat niet en vond dat ik te overdreven reageerde. ze negeert me nu en ik ga haar nu gewoon terug negeren. mijn mentor zegt dat die vriendin wel bij draait maar die vriendin mag het nu ook lekker zelf uitzoeken

ik weet dat ik hem niet in elkaar had moeten slagen maar ik verdien toch ook niet om zo behandeld te worden?

Geen reactie

Reageer