Skip to main content

Heyy.(als je mijn topic 'word ik gebruikt?' Gelezen hebt, dit gaat over dezelfde vriendin)

Dus gister gingen we naar walibi als schoolreisje, (laten we mijn 'beste vriendin' J noemen) en J ik en nog 5 meiden hadden een groepje gevormd. Uiteindelijk waren het twee verschillende groepjes geworden omdat iedereen in een andere achtbaan wilde. Ik niet want ik hou daar niet van. J en nog twee meiden van het opgesplitste groepje lieten mij een beetje achter. En uiteindelijk ging ik met het andere groepje gaan lopen, want die wisten ook wat er aan de hand was en ze hielden ook rekening met mij. Ik heb een suikerspin gekocht en een foto gemaakt van kijk we hebben ook suikerspin. Die suiker spin heb ik met mijn nieuwe gezellige groepje gedeeld. (Dit is in WhatsApp) En J zei van waar ben je, pls, rea. En ik zei voor de grap dat ik in walibi was.

En toen kwam de grootste leugen die ik ooit heb gelezen: ' (mijn naam) k denk da k moe flauwvallen'

En ik appte haar dat ze dan wat moest eten en zei zei dat ze weinig had. Ze had anderhalf mentos rolletje.

En toen had ik haar gezegd dat ze niet bij mij moet bedelen of ik voor haar wat ga betalen. En zij ontkende natuurlijk van nee dat heb ik niet gezegd enz. Ik zei tegen haar dat ik niet naar haar toe ga lopen -aangezien we waarschijnlijk aan de andere kant van het park waren- om voor haar eten te gaan kopen. En toen zei ze doei. En uiteindelijk moesten we verzamelen en een van haar vriendinnen kwam naar mij toe, en ik zei tegen haar dat ze waarschijnlijk loog over dat ze ging flauwvallen. Die meid wist niet eens dar ze dat gezegd had. En zij zei tegen me dat ik met haar moest gaan praten omdat zij heel kut voelde over wat ze had gedaan. En in de avond appte ze tegen mij dat ze een reden had boor haar gedrag, ze appte dat ze dacht dat haar ouders miss scheiden omdat ze ruzie maken. Ik denk dat dat ook een leugen is omdat ze het altijd gw verteld als er iets dwars zit bij haar. Groetjes van mij

Geen reactie

Reageer