Skip to main content

hey ik wou gewoon even mijn stress kwijt

nou vorige week was mijn vriendin niet op school dus ik maakte een grap van hey waar ben je nou je bent toch niet aan het spijbelen en ik was vergeten dat ze een begrafenis had dus ze begon meteen mij uit te schelden en stik erin te zeggen dus ik werd een beetje boos op haar en nu gaan al mijn vrienden aan haar kant staan omdat ze dingen verteld over mij die niet waar zijn en het ergste is dat niemand mij steunt zelfs niet mij eigen ouders die worden steeds boos op mij ik voel me zo gehaat 😢 wat moet ik doen ik heb al niet zo veel vrienden ..

Hey! Ik vind het echt zielig voor je dat dit zo verloopt, dat is niet je bedoeling geweest en je hebt dit zo niet verdiend! Misschien kun je alles opschrijven en het dan aan haar (en je ouders) laten lezen? Ook dat je het absoluut niet zo had bedoeld en dat het een ongelukkige fout was. Dat je spijt hebt enzovoort. Ik bedoel, iedereen maakt fouten en soms kunnen dingen verkeerd begrepen worden.  Als je het goed uitlegt zoals je hier doet dan zou ik in ieder geval al helemaal niet boos worden laat staan blijven. En je kunt ook voor advies de Kindertelefoon bellen! 

Veel sterkte en succes, moet goed komen!

Liefs, Tover xxx


thx ik ga proberen met haar in gesprek te gaan👍🙂


Hoii! Ik ben het helemaal eens met de tips van @Tover01 . Heel veel sterkte en ik hoop dat alles snel weer is opgelost! Liefs van mij <3


Reageer