Skip to main content

hey, 

ik wil even iets kwijt. Gelukkig is dit alweer bijgelegd maar op dat moment wilde ik letterlijk voor de trein springen.

 

hier komt het,

 

Ik heb een aantal goeie vriendinnen, maar ik had ruzie met 1 van de 2. We hebben dat gelukkig bijgelegd en zijn nu weer hele goede vriendinnen. Tijdens Nederlands appte mijn andere vriendin mij en zei: Ik wil me concentreren op school en met jou erbij lukt dat niet. Daarom wil ik even geen vrienden meer zijn.  op dat moment brak ik. Ik barstte bijna in huilen uit in de les maar heb me gelukkig kunnen inhouden. Ik vroeg of ze me ooit heeft gemogen en toen zei ze: Ik heb je gemogen toen je nog normaal gemotiveerd was voor school. Toen werd ik boos en verdrietig te gelijk en zei ik dat ik dus niet haar perfecte vriendin ben. Ik kon me nog net inhouden voor de pauze begon en toen ging ik naar mn andere goeie vriendinnen en barstte in tranen uit en deed mezelf pijn… ( bericht aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 9 )

Het voelde goed omdat ik de pijn uit het gewone leven even niet meer voelde. Ik wilde toen echt heel graag voor de trein springen. Ook was er een soort meertje bij ons op het schoolplein, ik was er bijna ingesprongen.

 

We hebben dit vanmiddag bijgelegd en daar ben ik zo erg blij mee.

 

xx meggie123

 

 

Hey meggie123,

Wat een verhaal! Goed om te lezen dat het nu weer opgelost is, hopelijk gebeurd het niet weer. Dapper dat je hier je verhaal durft te delen en fijn dat je het hier kwijt kan.

Wat ik je nog wil meegeven, mocht je ooit nog eens last krijgen/hebben van zelfmoordgedachten of neigingen kan je ook contact opnemen met 113, gratis en anoniem. Via chat www.113.nl of bellen 0800-0113.

Gelukkig is het vanmiddag weer bijgelegd, hopelijk voel je je niet meer zo rot.
Nog veel plezier gewenst met je vriendinnen!🙂

Groetjes,

Simply Me


Reageer