Skip to main content

Hoi mensen, ik heb ruzie met een vriendin die ik al 10 jaar ken dit komt allemaal door een andere vriendin van mij. Die vriendin van mij wilt haar afpakken nu ben ik dus ook boos op die afpak vriendin maar mijn beste vriendin die ik al 10 jaar ken, kiest nog steeds altijd voor die afpak vriendin. Nu zijn zij samen en ik ben alleen en heb niemand meer. Echt ughhhhhhhhhhhhh

Wie kan mij helpen? PLssss

Groetjes Anoniem

Hey @anoniem_n ,

Dit is gewoon een kwestie van tijd, als het zo is wat jij omschrijft betekent het ook maar dat dat meisje ( afpak vriendin ) misschien wel een beetje stiekem is? 

Daar komt je vriendin dan heus wel achter, en dan weet ze echt wel wie er wel met haar voor zijn en wie niet. Dus het komt echt wel goed tussen jullie!

Ik hoop dat ik je hiermee wat heb kunnen helpen ;)

Wil je nog iets vragen kan je me altijd terug feedbacken via; @      

Liefss, JustHelping. 


Praat erover met je vriendin, misschien heeft zij helemaal niet door hoe jij je voelt en ziet zij niet wat de “afpak vriendin” doet. 


Ik zou er gewoon over praten hoe je je voelt. Word er niets mee gedaan, dan is de vriendschap hierin tegen ook niet hecht genoeg.

 


hoihoii net als de andere mensen zegeen probeer eens met haar erover te praten 

ik heb hier zelf ook last van gehad en toen kwam mijn vriendin erachter hoe die afpak vriendin echt is doordat ik met haar ging praten en toen lette ze er meer op

 

duss probeer met dr te praten

groetjeess xx

 


Misschien klinkt het stom hoor, maar je zou met de “afpak vriendin” kunnen praten, misschien voelt zij zich erg alleen en wou ze gewoon vriendschap en had ze niet door dat ze jou ermee kwetste?
 

groetjes anoniempjex


Reageer