Vraag

Ruzie met vrienden wat uitloopt op pesten

  • 3 February 2024
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

Ik heb altijd ruzie met mijn vrienden. Het is echt verrukkelijk. Soms loopt het uit op peste, dat vind ik dan niet zo leuk. Als er ruzie is is het volgens hun altijd mijn schuld. Daardoor ga ik piekeren en slaap ik bijna niet meer. Mijn meester had laatst door dat er iets was een vroeg wat er was. Ik zij ik slaap heel slecht en ik was bang dat ik de iep toets niet goed ging maken. Dus ja nu weet hij het. Maar ik vraag me af hoe ik er voor kan zorgen dat de ruzie niet heel heftig wordt of uitloopt op pesten. Heeft iemand misschien een tip?


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Vrienden maken elkaar altijd belachelijk, bij ons on de vriendengroep ook. Soms zorgen we er ook voor dat 1 van onze vrienden eruit gestuurd word of dst ze moeten nakomen. Dit is gewoon een beetje kloten met elkaar. Maar wij helpen elkaar wel altijd.

Als het echt als pesten voelt dan zijn het ook geen echte vrienden dan moet je dus nieuwe vrienden zoeken en hun achterlaten. En proberen te vergeten wat ze doen/zeggen

Ik heb altijd ruzie met mijn vrienden. Het is echt verrukkelijk. Soms loopt het uit op peste, dat vind ik dan niet zo leuk. Als er ruzie is is het volgens hun altijd mijn schuld. Daardoor ga ik piekeren en slaap ik bijna niet meer. Mijn meester had laatst door dat er iets was een vroeg wat er was. Ik zij ik slaap heel slecht en ik was bang dat ik de iep toets niet goed ging maken. Dus ja nu weet hij het. Maar ik vraag me af hoe ik er voor kan zorgen dat de ruzie niet heel heftig wordt of uitloopt op pesten. Heeft iemand misschien een tip?

je moet gewoon zeggen dat je niet leuk vindt

Ik geef het aan En je vrienden niet luisteren dan moeten ze jouw met rust laten 

Het nooit jouw schuld 

En je kunt ook er iets van zeggen 

Kom Voor je zelf op 

Liefs sensi 

 

Reageer