Vraag

ruzie met ouders over liefde en problemen

  • 5 April 2023
  • 1 reactie
  • 49 Bekeken

Badge

ik heb dus een probleem.

afgelopen maand was ik dus mijn tel kwijt en dat kwam omdat ik dus wat geflikt had. lang verhaal. maar ik was dus mentaal gwn ff niet goed bezig maar ook fysiek niet. maar nu 1 maand verder heb ik dus mijn tel terug. en ik heb al dit jaar 2 vriendjes gehad. nu heb ik dus weer iemand sinds 2 weken. maar ja ik wilde mijn ouders dit niet zeggen door de problemen die ik al had hiervoor. en ze vonden 2 jongens al genoeg en wilde dat ik geen 3de zou krijgen maar ja die heb ik wel nu .  mijn moeder zij vandaag omdat we ruzie hadden: dat ze super teleurgesteld in mij is. ik moest toen dus ook huilen omdat dat niet leuk is om te horen van je ouders.  ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. ook om de pijn te verzachten had ik redbull gedronken. daar waren ze ook weer boos over. ik ben echt bang dat ze iets gaan doen .want heb nu net mijn tel terug straks word mijn tel weer afgepakt. en dat wil ik echt nie. dus heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Het kan zijn dat je ouders gewoon ongerust over je zijn en dat ze het niet kwaad bedoelen.  Misschien zijn ze gewoon bang dat je elke maand met een andere jongen thuis komt (niet lullig bedoeld hoor).

Mijn advies is om er toch met ze over proberen te praten.

Reageer