Skip to main content

Hey hallo! Zoals de titel zegt, ik heb ruzie met mijn moeder. Dit komt ook grotendeels omdat ik nu 12 ben, maar door een soort, nou ja, '’'voorstand'’ heb waardoor ik alles voel x10 en waar ik me heel oud voel, in ieder geval, ik heb veel ruzie met mijn moeder omdat zei boos wordt omdat ik boos word in een spel. Ik sla dan op een tafel en schrikt zei, dus nu hebben we daar ruzie over en ze haalt de wifi eraf tot tenminste vrijdag, ik probeer met haar te praten maar als ik met haar praat is het allemaal mij schuld en mag ik niks zeggen. Als ik toch mijn stem verhef dan wordt ze boos en stampt ze de kamer uit, dus tjaaaa… Iemand weet wat je daar tegen kan doen?

In ieder geval, ik zit sinds kort op de middelbare, en ik heb daar een meisje ontmoet, maar zei kwam uit de klas met een andere jongen en (Ik denk) dat ze op die jongen stapelverliefd is, maar ik ben/was op haar, ik had op een geven moment een verkeerde opmerking gemaakt waardoor ze denk i iets minder op me is, en juist meer op die andere… Iemand tips? Het wordt laat

 

Geen reactie

Reageer