Vraag

Ruzie met moeder

  • 4 February 2020
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey

 

sorry dat ik stoor, maar ik had weer knallende ruzie met mijn moeder. Heb nu een wond op m’n hand en een blauwe plek op m’n arm. Ze sloeg en schold, ze heeft voor het eerst weer aan m’n haar getrokken. Ze schold me uit voor k**t kind en ze zei dat ze abortus had moeten plegen. Ze zei ook dat ik geen vriendinnen had, wat niet waar is. Ik mag van haar met een van mijn beste vriendin niet bevriend zijn, omdat ze raar, arm en dom is.  Dat eerste en tweede is niet waar, ze heeft al genoeg punten voor de havo. 
 

ik heb ook voor het eerst echt geschreeuwd dat wat m’n moeder doet mishandeling is. Ze werd nog bozer. Dat havo gedoe is ook weer ter woord gekomen. Ik heb gezegd dat ik het moest doen van haar, ze zei dat het niet waar is (het is wel waar want dat zei ze vorige week nog), maar het heel graag wilde en ook dat ik er niet hard genoeg voor werk. Ik had een 7 voor ak en ik was er trots op, zij niet. Morgen zijn mijn ouders niet thuis, ik ben van plan om naar veilig thuis te bellen. Annoniem. 
 

Toen mijn moeder weg was, moest ik de hele tijd rillen en klappertanden. Ik weet niet hoe, ik was eigenlijk weg te lopen van huis, of voor een trein te springen, zodat ik van dit hele gedoe af was. Toch maar niet gedaan, voor mijn zusje. Ik ben van plan dat nooit meer te mogen denken. Ik heb ook per ongeluk mijn moeder geschopt en geknepen, oeps.  Ik voel me minder leeg qua gevoel dan gisteren, weet niet waarom. Ik wilde dit gewoon ff kwijt, praten (dit geval typen) lucht op, dat is echt waar.

 

Xxx secretGirl


4 reacties

Heyy

Ik ben echt trots op je dat je morgen hulp gaat zoeken want dat is echt stap 1 van het probleem oplossen! Je mag jezelf echt niet van het leven ontnemen, als je hier nog eens aan denkt schrijft dan een topic of denk idd aan je zusje zoals je nu gedaan hebt. Lees hier dat je zegt men ouders zijn niet thuis. Aangezien het meervoud is ga ik ervan uit dat er een partner is , doet die hier niets aan dan? Misschien moet je eens proberen ( weet dat dit niet makkelijk is) om gewoon te doen wat je moeder zegt, zodat ze geen reden heeft om boos op je te zijn. Hoop dat het snel beter met je gaat. Als je een antwoord laat, wil je me dan erin noemen zodat ik een melding krijg, Dankjewel

Groetjes en sterke!

Kaas123

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik probeer echt om de eisen van mijn moeder te volgen, maar die zijn zo hoog, dat het me soms niet lukt. @Kaas123  mijn vader weet hiervan, maar als mijn ouders ruzie hebben, slaat ze hem ook. Hij is er niet echt open in, maar zegt vaak tegen haar dat ze ermee moet stoppen. Ik vind het wel lastig om te gaan bellen met veilig thuis. Ik wil het wel echt proberen! Wat ik nu ga zeggen in deze topic, moet ik dus ook echt doen: Ik beloof,  nee ik zweer dat ik morgen ga bellen. En nooit meer zulke nare gedachtes hebben. Ik hoop dat dit werk. Ik laat morgen weten hoe het is gegaan.

 

Xxx secretGirl

Reputatie 2
Badge +1

Oh ja, ik heb morgen een gesprekje met mijn mentor, misschien kan ik het dan ook vertellen.

Heyy

Hoe is ie gegaan?

En trouwens , als je moeder je vader slaat, verdedigt hij zichzelf en jou niet dan, bedoel niet dat hij moet terugslaan maar gewoon proberen afweren ofzo?

Probeer niet al te veel te luisteren naar wat je moeder zegt, weet dat dat wel moeilijk is maar je zult er gelukkiger van worden. Hoop dat het snel veranderd!

Groetjes

Kaas123

Reageer