Hey
sorry dat ik stoor, maar ik had weer knallende ruzie met mijn moeder. Heb nu een wond op m’n hand en een blauwe plek op m’n arm. Ze sloeg en schold, ze heeft voor het eerst weer aan m’n haar getrokken. Ze schold me uit voor k**t kind en ze zei dat ze abortus had moeten plegen. Ze zei ook dat ik geen vriendinnen had, wat niet waar is. Ik mag van haar met een van mijn beste vriendin niet bevriend zijn, omdat ze raar, arm en dom is. Dat eerste en tweede is niet waar, ze heeft al genoeg punten voor de havo.
ik heb ook voor het eerst echt geschreeuwd dat wat m’n moeder doet mishandeling is. Ze werd nog bozer. Dat havo gedoe is ook weer ter woord gekomen. Ik heb gezegd dat ik het moest doen van haar, ze zei dat het niet waar is (het is wel waar want dat zei ze vorige week nog), maar het heel graag wilde en ook dat ik er niet hard genoeg voor werk. Ik had een 7 voor ak en ik was er trots op, zij niet. Morgen zijn mijn ouders niet thuis, ik ben van plan om naar veilig thuis te bellen. Annoniem.
Toen mijn moeder weg was, moest ik de hele tijd rillen en klappertanden. Ik weet niet hoe, ik was eigenlijk weg te lopen van huis, of voor een trein te springen, zodat ik van dit hele gedoe af was. Toch maar niet gedaan, voor mijn zusje. Ik ben van plan dat nooit meer te mogen denken. Ik heb ook per ongeluk mijn moeder geschopt en geknepen, oeps. Ik voel me minder leeg qua gevoel dan gisteren, weet niet waarom. Ik wilde dit gewoon ff kwijt, praten (dit geval typen) lucht op, dat is echt waar.
Xxx secretGirl