Vraag

ruzie met mijn ouders maar ik voel niets

  • 1 March 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge

Hi,

Ik heb de laatste tijd erg vaak ruzie met mijn ouders.  Door mijn NAH maakt online school me erg geprikkeld, wat de sweer in huis echt heel erg slecht maakt en ik steeds minder vaak vrolijk ben. Ik begin op een hele andere manier over de dood te denken, maar daar zit ik niet zo mee. Mijn moeder en ik hebben steeds vaker, bijna dagelijks, ruzie. Vanavond had ik na het eten een erg vervelende ruzie met mijn moeder en mijn vader uiteindelijk ook,  mijn moeder schreeuwde veel en ze noemde me een kutkind. Normaal zou iemand hier denk ik gekwetst door zijn, maar ik voel gewoon echt niets. Ik stond daar maar en had geen behoefte om verdrietig te zijn. Na de ruzie ging ik naar boven en eerst probeerde ik naar buiten te gaan omdat ik even wilde nadenken, maar dat mocht niet van mijn vader. Toen ben ik maar in mijn kamer gaan zitten en daar ben ik nu nog steeds. Ik weet niet echt wat ik moet voelen en of ik iets moet voelen kan iemand me please helpen ik denk dat er iets mis met me is


1 reactie

Hii,

 

Ik herken dit ook, ik ben naar een psycholoog geweest en die hielp met het omgaan van zulke situaties en dat ik mijn gevoelens niet moet onderdrukken. Als dit eenmalig gebeurd is er denk ik niet zo veel aan de hand maar als dit aanhoud heb je misschien rust nodig of is het handig om er over te praten (bijv een psycholoog). Maar iedere situatie is anders dus misschien werkt het voor jou niet hetzelfde als voor mij.

 

Reageer