Skip to main content

Oke dit gaat eventjes een kort verhaal zijn

Dus ik lag gisteren op spoed had een (drugsoverdosis gedaan) en mijn mama word gebeld zij was natuurlijk super bezorgd en was er direct ze was kwaad op mij niet eens verdrietig of iets gewoon kwaad dus uiteindelijk krijg ik van alles ik lig nu nog een dag of 2 in het ziekenhuis ik ben aan het denken om te gaan lopen ik ken genoeg verlaten huizen in mijn buurt die ik perfecht kan gebruiken om in te wonen maar ik ben nog niet zeker ik ben de laatste tijd alles gewoon zo ontzettend beu het kan me echt niks schelen wat mensen van me denken ik was ook zo ziek van de sigaretten vorige week maar kan gewoon niet stoppen en dan vandaag is mijn favoriete kat ingeslapen.

kzeg het jullie blijheid is gewoon niet voorbestemd voor mij ik maak alleen maar dingen en mensen kapot ik ben zo slecht in alles ik kan echt gewoon niks ik wil geen hulp alleen maar oneindige rust ik wil terug blij zijn zoals vroeger maar dat gaat helaas nooit meer gebeuren 

Hoi ​@1992_thunderdome ,

Ik heb je topic gelezen.  Je zit in een nogal lastige situatie. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Lieve groet,

Roos (De Kindertelefoon)

Heel raar dat ik dit zeg maar vlak voor mijn overdosis was ik echt op een andere wereld en ik voelde me zo goed al mijn problemen en depresie en alles was gewoon weg het was gelijk de eerste keer echt relaxen ik ga echt men best doen om eraf te blijven maar tis zo ontzettend moeilijk om het te weerstaan

och arme heel erg veel sterkte ​@1992_thunderdome weet niet goed wat ik moet zeggen helaas😭

Tis oke ​@stitch1234  ik wil ook echt niemand tot last zijn ik kan denk ik beter stoppen met deze topics 

Hii,

Sorry dat ik dit nu pas lees, maar jeetje wat heftig zeg! En je bent helemaal niemand tot last!! Is er misschien hulp wat je in het ziekenhuis kan krijgen?

Veel liefs en sterkte ❤️

je bent toch niemand tot last het topic is om elkaar te helpen en je verhaal kwijt te kunnen!

Hey ​@Boterbloempjee er is niet echt iemand die me kan helepen in het ziekenhuis en ​@stitch1234 ik ben gewoon bang dat mijn topics lastig zijn voor andere mensen

je bent mij niet tot last en niemand als ik iets ergs mee maak dan schrijf ik een topic en zijn al mijn problemen weg zo werkt het vast ook bij jou dus ga lekker door😘

Tis oke ​@stitch1234  ik wil ook echt niemand tot last zijn ik kan denk ik beter stoppen met deze topics 

Je moet hier zeker niet mee stoppen het help en dit brengt niemand tot last want als het mensen tot last zou brengen zitten ze niet op het platform veel sterkte en blijf door strijden 💪💪💪

Reageer