Vraag

Ruzie met een vriendin

  • 18 February 2023
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyy ik ben een meisje 13 jaar en ik heb ruzie gehad met een van mijn vriendinnen. Het is niet een van mijn beste vriendinnen maar toch wil ik het goed maken en heb ik het gevoel dat het mij schuld is.  Laten we haar even "Ijsje" noemen.

 

Zo begon mijn ruzie…

 

2 van mijn beste vriendinnen die waren met elkaar aan het snappen alleen ijsje en haar beste vriendinnen die dachten dat ze foto's van hun aan het maken waren. (Bij ons op school is foto's van elkaar maken verboden) Maar mijn vriendinnen waren dat helemaal niet aan het doen en dat hebben ze toen ook echt gezegt. Ijsje en haar vriendinnen geloofde mijn vriendinnen niet en toen zijn ze weggelopen. (We zitten altijd samen in de pauze) Toen gingen mijn vriendinnen naar de wc's om te praten en alles. (Ik heb 4 beste vriendinnen en 3 daarvan gingen al naar de wc) Mijn vriendinnen (3) waren toen al in de wc's en ik zat nog met die andere vriendin van mij bij onze tafel. Toen wij net naar de wc's wouden lopen. Zagen wr Ijsje en haar vriendinnen (ze heeft er 2) naar de wc's lopen waar mijn vriendinnen zaten. Ze deden hun capuchon op en klopte op de deur en toen rende ze heel hard weg. (Ze hadden niet door dat wij hun hadden gezien) Toen ik en mijn andere vriendin in de wc waren. Gingen ze nog 4x kloppen en wegrennen. Later kwam nog een vriendin van ijsje checken of we wel in die wc zaten. 

 

Vanochtend had ik ijsje geappt waarom ze de hele tijd op die deur aan het kloppen waren. En toen loog ze erover dat ze helemaal niks hadden gedaan. Ik heb toen nog uitgelegd dat ik het hun heb zien doen. Toen had ik gezegt "Ik vind het niet erg maar ik wil gw weten wrm je het hebt gedaan, je kan gw eerlijk zijn"  Toen loog ze er nog steeds over en toen zei ik dat ik ook nooit meer eerlijk zou zijn tegen haar en toen maakte ze 3 screenshots van de chat en toen heb ik haar geblokt.

Ik hoop dat het verhaal niet te lang is om te lezen......🤭

Ik heb nu het gevoel alsof ik het nog erger heb gemaakt dan het al was. En ik heb spijt dat ik haar geappt heb... Wat moet ik nu doen om het weer goed te maken??

Xx🫶🏻


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Wat vervelend!

Waarschijnlijk was dat kloppen gewoon als grap bedoeld, maar dat is natuurlijk niet altijd even leuk. 

Je zou met haar in gesprek kunnen gaan en zeggen dat jullie echt geen foto´s gemaakt hadden, misschien kan je bewijs laten zien? Bijvoorbeeld je de recente foto´s op je telefoon laten zien (als ze dat niet geloofd kan je ook altijd de prullenbak in je gallerij laten zien)

 

Reputatie 3
Badge +1

Wat vervelend!

Waarschijnlijk was dat kloppen gewoon als grap bedoeld, maar dat is natuurlijk niet altijd even leuk. 

Je zou met haar in gesprek kunnen gaan en zeggen dat jullie echt geen foto´s gemaakt hadden, misschien kan je bewijs laten zien? Bijvoorbeeld je de recente foto´s op je telefoon laten zien (als ze dat niet geloofd kan je ook altijd de prullenbak in je gallerij laten zien)

 

Hey ja dankjewel voor je tips eigenlijk is het erger geworden maar ik heb niemand om er over te praten. En dat vind ik erg vervelend.  

Reageer