Skip to main content
Vraag

ruzie met beste vriendin

• July 21, 2026
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Oké dus ik heb ruzie met een vriendin, of nou ja dat zijn we vgm niet meer maar ja.

het begon toen we samen gingen afspreken (ik heb een ziekte en ben daardoor heel snel moe) en ik iets eerder naar huis wou, waardoor ze echt mega boos werd, ik vond dit wat overdreven enz en dit gebeurde dus lett altijd, ze werd altijd boos om niks waardoor ik gw heel onzeker werd over mezelf en wat ik allemaal verkeerd doe. (Ik had haar eerder verteld dat ik gepest werd en geen vriendinnen heb behalve haar, ik dacht echt dat ik haar kon vertrouwen.) Daarna appte ik haar of ze nog boos was waarop ze niet reageerde, toen appte ik haar weer en zei dat het me speet maar dat ik zo moe was, zei dat ze tijd nodig had, geen idee waarom sorry, toen zei ik oké sorry dat ik appte en zei ze rot op. Toen appte ik een maand later om te vragen of het weer ok was en toen zei ze wat denk je als ik je niet app? Ik zei sorry maar het is wel wat overdreven want ze weet waarom ik eerder weg ging en je word altijd zo snel boos en toen zei ze van nou jij word gepest en hebt geen vrienden dus je moet niks zeggen. Ik werd hier zo boos van dat ik haar overal geblokkeerd heb maar ik mis haar eig en geen idee waarom, wat moet ik doen? 

xx sorry als het onduidelijk geschreven is!

1 reactie

Marcco
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • July 22, 2026

Onnodige quote verwijderd.

Sorry maar die vriendin van jou is gewoon een overdrijver. Als ze nog een keer zo iets doet kan je beter geen vrienden met haar zijn. Ik heb maar 1 vriend en dat is mijn nicht :P. En dat jij zo snel moe wordt en gepest wordt is niet jou schuld. Zij is schuldig niet jij!! Xxxxxxxxxx Aɛrix :3