Skip to main content

Hoi, sinds gisteren heb ik ruzie met mn beste vriend en daardoor ben ik kapot, want ik heb momenteel een heftig leven, pesterijen op school, zit niet lekker in mn vel en daardoor snij ik mezelf, nu was hij de enige met wie ik daarover kon praten maar dat durf ik niet meer, en als ik hem kwijt ben heeft t leven voor mij geen nut meer, maar ik weet niet hoe ik de ruzie bij moet/kan leggen, maar hem kwijtraken wil ik niet, heeft iemand tips??

Praat met hem. Ik weet niet waarom jullie ruzie hebben maar bied desnoods je excuses aan.

De ruzie gaat over mijn gezondheid(lang verhaal) maar nu durf k geen contact met m te zoeken omdat hij op mn laatste appjes kortaf en nirt gereageerd heeft ook toen k excuses aanbood was zn reactie *ok*

Ahh klinkt echt vervelend.Misschien zou je hem kunnen bellen of facetimen. Of eventueel even afspreken om er over te praten. Jij kan hem ook vragen wat hij verwacht in jullie contact.

Als hij ok zegt kan het ook alweer goed zijn en was hij alleen maar effe geïrriteerd 

Ahh klinkt echt vervelend.Misschien zou je hem kunnen bellen of facetimen. Of eventueel even afspreken om er over te praten. Jij kan hem ook vragen wat hij verwacht in jullie contact.

Dat is een goede dankje

Als hij ok zegt kan het ook alweer goed zijn en was hij alleen maar effe geïrriteerd 

Dat denk ik niet want ok gebruikt hij nooit als hij dat zegt gebruikt hij eigenlijk altijd oke

Oh dat wist ik niet

Je kan het nog is proberen met excuses.en zeggen dat jij het wilt heer snel goed wil hebben omdat jullie leuke en goede tijden hadden samen

-onnodige quote verwijderd-

Dat zal ik snel weer proberen

je zou eventueel ook kunnen proberen om naast excuses ook te vertellen wat je leuk vindt aan jullie vriendschap, en mischien  ook uitleggen dat hij erg belangrijk voor je is en ook waarom.

Reageer