ruzie en paniek

  • 2 June 2023
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Heyy, ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik ben dus een meisje van 14 jaar die verlieft is op een ander meisje ik zal haar M noemen. Maar ik had een soort van ruzie met haar op snapchat en toen was ik zo erg in paniek dat ik keihard ging gillen. De dag daarna was ik nog steeds in paniek en vertelde ik het een vriendin E en ze vroeg aan M wat er aan de hand is. Toen werd M een beetje boos op me tenminste ze deed boos maar ze zei dat ze niet boos was. Ik vertelde M toen dat ik eig zat te trillen en echt in paniek was en M reageerde dat ze dacht dat ik het deed omdat ik wilde dat ze zich schuldig voelde maar dat was helemaal niet mijn bedoeling…

 

Ik voel me nog zo schuldig dat ik dit ook aan E vertelde. Dat had ik nooit moeten doen…Wat kan ik nu doen?

 

Xx mij <33


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hee @Girl.anoniem ,

ik snap je paniek. het enigste wat je kan doen is het laten rusten, als je nu nog er iets aan wil doen dan kan je het misschien groter maken dan dat het al is en dat is helemaal niet fijn. misschien kan je wel aan '’ M '’ uitleggen dat het niet je bedoeling was om het zo te laten gaan en dat het je spijt, en dat je het nooit aan '’ E '’ moest vertellen. misschien is dit een optie voor je en kan je kijken wat ze hierop reageert? als zij je sorry niet accepteert, moet je doorgaan en bij jezelf denken '’ oke ik verdien beter, ik heb me best gedaan sorry gezegd en zij accepteert het niet dus ik ga verder. '’

 

ik hoop dat je hieruit komt meis! 

Reputatie 7
Badge +4

@anoniem0999  hee

Wat een lieve reactie <33

Ik heb aan E gevraagt of M nog boos is en ze is niet meer boos want ik durfde het toch niet aan M te vragen. E is namelijk een super goede vriendin van M dus die wist dat das wel fijn. Bedankt voor de tip🩷

Xx mij

Reageer