ruzie en niemand moet me ik haat mn leven

  • 23 January 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik haat m’n leven. 
Ik heb ruzie met iedereen op school niemand moet me op school.

ik werd al nooit uitgenodigd op feestjes op de basisschool en nu ook niet. Nu gaan ze zelfs opnoemen wie er WEL komen en daar sta ik dan bij. Natuurlijk word mijn neem niet genoemd.

 

ik wil soms gwn dood.

 

wat moet ik nu?

groetjes anoniem2511😭✌️


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee wat kut hoor je :(

Heb je miss een paar mensen die je wel mag en waar goed mee kan? Miss kun je dan daar wat leuks mee doen? Of met familie ofzo? 

Als hun jou niet zien staan dan zal ik me meer gaan focussen op anderen of je kan vragen of je in een andere klas mag zodat je meer kans hebt op vrienden.

Sterkte xx

Hoi,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Anne - De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +1

Heee wat kut hoor je :(

Heb je miss een paar mensen die je wel mag en waar goed mee kan? Miss kun je dan daar wat leuks mee doen? Of met familie ofzo? 

Als hun jou niet zien staan dan zal ik me meer gaan focussen op anderen of je kan vragen of je in een andere klas mag zodat je meer kans hebt op vrienden.

Sterkte xx

Thx, maar ik heb niemand 

Reageer