ruzie? en met wie...?

  • 24 September 2018
  • 7 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,
ik ben even van mijn topic: het gaat slechter en slechter. afgestapt omdat ik denk dat een apart topic hier even beter voor is.

ik kreeg zegmaar vanochtend een berichtje waarin de bf van mijn best friend, dat ik haar alleen moest laten, omdat ik slecht zou zijn enz...
nu had ik dus direct mijn best friend geappt met wat er nou aan de hand is want ik begreep het niet zo en die zij dat het van haar boyfriend moest dat ik haar met rust liet.
ik dus weer die vriend appen met wat ik verkeerd heb gedaan en eigenlijk was hij er best normaal en rustig over en hij zei dat het hem niet uitmaakte zolang ik haar maar geen pijn doe..
nu vroeg ik aan hem of zij mij nog als vriend wilde en hij zei, het maakt haar niks uit zonder jou heeft ze meer tijd voor mij dus maakt het niet uit volgens haar...
nu negeert ze al mijn appjes..

ik weet dus gewoon niet meer of ze nog vrienden wil zijn of niet

7 reacties

Hoi Ronald2001,

Wat een verwarrende situatie.

Dus het vriendje van jouw beste vriendin, heeft tegen jou gezegd dat je niet meer met haar om moet gaan. Vervolgens heb je met hem gesproken en toen zei hij dat hij meer bedoelde dat je haar geen pijn moest doen. Hij zegt ook dat het haar niet veel uitmaakt of jullie nog vrienden zijn of niet. Vervolgens probeer je je beste vriendin weer te bereiken voor uitleg, maar ze reageert niet meer.

Ik vraag mij een paar dingen af:
1) Komt het verzoek om geen contact meer te hebben van die vriend (zoals je beste vriendin beweert) of van je beste vriendin, maar durft ze het zelf niet te zeggen.
-Daar kom je dus achter door het te vragen. Als je niet reageert, zou ik proberen te bellen. Als ze niet opneemt, zou ik proberen langs te gaan - als dit een mogelijkheid is. Anders zit er denk ik niks anders op dan afwachten.
2) Waar komt het verzoek vandaan? Is er iets tussen jou en je beste vriendin gebeurd dat die vriend van haar kan denken dat je haar pijn doet?
3) Wat wil jij?

Als je deze dingen op een rijtje krijgt, ben je er volgens mij wel uit. En daar zit ook een gedeelte afwachten bij helaas.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt,
Gr. Pin
Ik neem aan dat die dame zelf beslissingen kan maken, dus de reactie van haar vriendje is een tikje opvallend.

Daarom denk ik dat het verstandig kan zijn om het, als je de kans krijgt natuurlijk, aan haar vraagt.
Zeker gezien haar vriend zich niet al te aardig heeft opgesteld.

Je kunt het ook laten voor wat het is en het eventjes wat tijd gunnen.
Tijd heelt vele wonden, maar niet alle...

(Woah, dat was dus niet echt nuttig..)
Hey Ronald2001

Wat vervelend dat de vriend van je beste vriendin zo doet. Hij zegt dat jij je beste vriendin alleen moet laten, omdat jij slecht zou zijn. Dat vind ik geen goed argument van hem. Jij bent helemaal niet slecht, en volgens mij heeft je beste vriendin heel veel steun aan jou.

Je beste vriendin zit hier vast ook mee. Kunnen jullie dit eens bespreken? Niet via berichtjes, maar in een gesprek? Misschien brengt dat duidelijkheid. Het kan ook nuttig zijn om haar vriend bij dit gesprek te betrekken, als je denkt dat dat op een rustige manier kan.

Groetjes
Kenshin
nou ik weet het niet meer, die vriend doet heel aardig tegen me over whatsapp en we hebben gewoon goede gesprekken net gehad maar me best friend negeert me nogsteeds. hier zegt die vriend dat hij t ook niet weet dan aangezien hij niet veel had gezegd erover
nou ik ben met die vriend gaan praten en dat was uiteindelijk echt een leuk gesprek, maar me best friend negeerd me nogsteeds en hij weet ook niet helemaal waarom
In ieder geval fijn dat je een goed gesprek met die vriend hebt gehad. Ik hoop dat je best friend snel weer reageert.
Goed dat jullie gepraat hebben. Ik hoop dat je snel weer van haar hoort.

Reageer