Skip to main content

hallo

ik heb een vraagje

soms heb ik echt de nijging om zeldm00rd te plegen 

en soms ook niet 

ik zit nu in de  brugklas en er is best wel wat gedoe ik nam het op voor een ander meisje en nu is dat meisje waar ik het voor opnam ervan af aleen..

nu heeft ze het om mij gericht en faket ze appjes en  e gaat nephuilen enz

ik kreeg daardoor ineens een paniekaanval wat ik nog nooit heb gehad..

ik heb door die ruzie nu ook amper andere vrienden meer wat ze verspreid steeds roddels en mijn mentor gelooft aleen haar 

 

WEET IEMEND WAT IK MOET DOEN

wat een vervelende situatie, ik denk zelf ook weleens aan zelfmoord en ik heb ook een keer een paniek aanval gehad. Ik ben verder geen expert maar ik zou het als ik jou was aan je ouders vertellen al is het ontzettend moeilijk. En wat betreft je mentor zou ik het bij je afdelingsleider over praten want het is natuurlijk niet goed van jouw mentor om alleen haar te geloven. 

Je kan ook met je zelfmoordgedachten bij 113 terecht. Daar kan je altijd praten of bellen met iemand en je kan het gewoon anoniem doen.

veel liefs sillie78:black_heart:


Oké let niet op me topic want ja heftig 

 

Maar ik weet hoe het voelt als je Zeldmoord gedachten heb ik heb ze ook 

 

Je moet iets anders gaan doen ga game of zo iets laat je aflijden en ga niet sad dingen doen je kan ook appen met de kinder telefoon ga naar je ouders en zeg dat je je rot voelt ga naar je mentor en deel het verhaal van uit hoe jij het ziet of ga naar de contact persoon 

 

Je kan dIt ga niet doe wat ik deed


Hey ik ook ik wil wel je vriendin zijn 🥺🥺


Reageer