Skip to main content

misschien word dit een lang verhaal idk maar dit is mijn verhaal. ik heb dus een vriendengroep van 4 mensen alleen 2 hebben ruzie ik en mijn beste vriendin waren er nog maar nu lijkt het alsof ze meegaat met iemand die die ruzie heeft dus en meer van me af wilt ik ga nu met die andere persoon om maar hij zegt gemene dingen over me vriendin (ze is gewoon nog steeds mn vriendin) en ik zit soort van in de midden van iets en ik heb niet echt andere ppersonen om mee om te gaan. ik weet niet echt wat ik moet doen want ik wil niet vriendenloos zijn. hopelijk ontvang ik snel antwoord 😕 !

groetjesss

heyy wat vervelend dat er zoveel gedoe is in jullie vriendengroep. Praat er over met elkaar, waarom is er gedoe, of waarom zijn jullie boos op elkaar? Je kan ook altijd nog een mentor of iemand erbij halen. Als dat niks helpt zal ik toch proberen om contact te zoeken met anderen mensen als ik jou was. Misschien iemand van je sport of van school of uit je buurt. Want om in zo een vriendengroep te zitten lijkt me niet prettig. Veel succes!

Hey ik weet hoe moeilijk het is als je beste vriendin met iemand anders goede vriendinnen word, maar je moet je beseffen dat je er nou eenmaal niks aan kunt veranderen. Probeer nu gewoon vrienden met je bff te blijven, ookal gaat ze meer met dat andere meisje om. Het kan best zijn dat het over een paar weken/maanden veranderd. En over dat die jongen gemene dingen zegt, vertel hem dat je dat niet fijn vindt. Je kunt ze miss helpen om het met elkaar goed te maken

dank jullie wel allebei ik ga het proberen :)

Reageer