Ruzie?

  • 15 September 2019
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik heb een soort van probleem. Ik heb een vriendin en we zijn erg close. Maar de laatste tijd doet ze heel raar, afstandelijk en ze reageert heel fel soms. Ik weet dat zij het ook niet heel erg makkelijk heeft en aan het zoeken is naar wie zij nou echt is. Maar ik begin het nu wel echt vervelend te vinden dat als ik iets zeg, ik zo wat word afgesnauwd! Ik ben nu een beetje aan het twijfelen of ik een keer terug moet snauwen en moet zeggen dat ze normaal tegen mij moet doen. Want tot nu toe probeer ik haar altijd een beetje te kalmeren waardoor ze elke keer bijna een half uur hartstikke chagrijnig doet. Ik hoop dat iemand hier me een beetje uit de brand kan helpen, want ik ben er klaar mee, maar ik wil haar ook niet bang maken. Want als zij zich zo voelt als zij zich zo gedraagt 'zo is' dan wil ik dat niet in de weg staan om het zo maar te zeggen. Ik hoop dat iemand advies heeft. ❤️ <-- van mij!

3 reacties

heyy
Je zegt dat ze het niet makkelijk heeft dus misschien is het handig om bijvoorbeeld te zeggen dat als er iets is ze altijd bij je terecht kan en dat ze je kan vertrouwen.
Ik zou zelf niet terug snauwen maar wel eerlijk zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze zo doet en dat dat jou best raakt want misschien bedoelt ze het niet zo.
En eventueel als je wilt met je ouders over hebben of een vriendin die haar ook kent.
Want misschien heeft die vriendin wel hetzelfde probleem met haar.
Ik weet niet of je er wat aan hebt hoop het wel 😬
❤️mij
hey

ik snap het... als ik het met mij en me beste vriend vergelijk...

ik denk dat die vriendin van je niet express snauwt. ik denk omdat je zij dat ze aan het onderzoeken is wie ze echt is dat ze. in opstand aan het komen is naar der ouders. waardoor ze op school ook onbewust snouwt.

misschien is het een idee om met haar er over te praten waar ze over twijvelt.

misschien kan je haar het forum aan raden... dan hoef je niet te zeggen dat jij er ook op zit maar dat je hebt gehoord dat het zou kunnen helpen...

probeer niet terug te snouwen. zeg op het moment dat ze dat doet dat ze snouwt. (als jullie alleen zijn) dan kan ze er op letten dat niet meer gaat snouwen...

groetjes
blue
bedankt voor alle tips, je zag aan haar dat z vandaag zich beter voelden ik hoop dat dat zo blijft. Ik heb niet terug gesnauwd of wat dan ook😊. Verder de optie praten met haar heb ik afgelopen week veel geprobeerd maar ze wilt/wilde niet zeggen wat haar dwars zit, dus zei ik tegen haar dat als ze wilde praten ik er voor haar was. Verder echt super bedankt voor de tips!❤️

Reageer