Vraag

route 8 eindtoets


Reputatie 5
Badge +1

Vandaag had ik eindcito.

Mijn moeder hoorde dat ik als eerste klaar was

En toen sloeg ze me. 

Kan iemand me helpen


11 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Kan iemand me asap tips geven? Ik zou het heel erg waarderen 

Reputatie 4
Badge +1

Weet je ook waarom ze je sloeg? Was het bedoeld als een schouderklopje (van: je hebt het goed gedaan) of was het echt bedoeld om jou pijn te doen.

 

Legoman

 

Reputatie 5
Badge +1

Weet je ook waarom ze je sloeg? Was het bedoeld als een schouderklopje (van: je hebt het goed gedaan) of was het echt bedoeld om jou pijn te doen.

 

Legoman

 

Om me pijn te doe 

Reputatie 5
Badge +1

Weet je ook waarom ze je sloeg? Was het bedoeld als een schouderklopje (van: je hebt het goed gedaan) of was het echt bedoeld om jou pijn te doen.

 

Legoman

 

Om me pijn te doe 

Ik zou de KT bellen of chatten als je hier echt problemen mee hebt/gaat krijgen. Het is zeker niet oké dat je moeder dat doet! Ouders horen hun kinderen niet expres pijn te doen. Is het vaker voorgekomen dat ze je pijn probeerde te doen? Want in zo een geval mag je zeker naar de politie te stappen. Graag een update!

 

liefs Emma 

Reputatie 4
Badge +1

Inderdaad. Zoals @e.wastakn al zegt, is dit vaker gebeurd. Want als dat zo is, dan telt het als kindermishandeling, en daarvoor moet je echt naar de politie/iemand die je vertrouwt gaan. Succes!

 

Legoman

Reputatie 7
Badge +19

Heyy wat the piep! Waarom doet ze dat omdat je als eerste klaar bent ik zou bellen of chatten met veilig thuis want dit is niet oké.

Wilhelmavemela.

Wat gemeen van je moeder !!! Ik vind het juist knap dat je de eerste klaar was. Echt zo gemeen van je moeder. Doet ze het vaker ??? Was het hard ???(toen ze je sloeg) Het is echt kindermishandeling. Je moet echt bij de politie melden !!!

 

Luna x

Je kan altijd chatten of bellen met veilige huis

Reputatie 7
Badge +19

@Lunaaaa Ben je weer terug?

En ging het vandaag goed? Bij mij wel zooo makkelijk.

Wilhelmavemela.

@wilhelmavemela 

Wat bedoel je van Ben je weer terug ??? Ik ben nieuw en ik ben net 12 jaar geworden.  Ik heb hier niet eerder een account gemaakt 

 

Lunaaaa

Reputatie 7
Badge +19

@Lunaaaa Ik heb geantwoord in het andere topic:

Quotes en tegeltjeswijsheid.

Wilhelmavemela.

Hey, ben je oke nu? Het is niet goed dat je moeder jou slaat, dat mag niet. Mijn tip is om met iemand, bijvoorbeeld je juf/meester te praten over dat dit gebeurd. Dan kan die je verder helpen en/of zorgen dat je hulp krijgt. 

Sterkte

Reageer