Vraag

Rot voelen

  • 26 October 2019
  • 6 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi lieve mensen. 

Ik voel me al een tijd heel slecht. Ik heb veel. Meegemaakt en ik wik geen hulp. Dd chat hier kan me wel helpen maar veder wil ik geen hulp. Ik word helemaal gek van mezelf. Wat kan ik. Doen. Is fit herkenbaar bij iemand? 


6 reacties

Hoi @Sara 

je bent nooit de enige die daar last van heeft. Heb je er al over nagedacht hoe je je zou kunnen voelen met hulp? En wat ik eigenlijk altijd deed op zo een moment Is er even over praten met iemand, vrienden of familie of gewoon iemand waar je je goed bij voelt. 

Hopelijk heb je er wat aan 

xx

Hoi Loveyourself2004

Nee ik heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht! De kindertelefoon daar chat ik mee en dat helpt wel. Ik heb geen familie ik heb wel ouders maar daar praat ik niet meer. Heb jij hier ook last van

Hey,

Mag ik vragen waarom je geen hulp wilt? Ik heb hetzelfde hoor. Ik wil ook geen hulp, maar dat is omdat ik al veel geprobeerd heb en het mij gewoon niets verder hielp. 

Als je echt, écht geen hulp wilt, dan zijn er veel dingen die je zelf kunt doen, zoals ik doe, maar heb je ooit hulp gehad? Misschien helpt het je super veel! Je weet het niet. Proberen kan geen kwaad toch? 

Ik hoop dat je je snel wat beter zult gaan voelen!

 

Heeey Kussiexx

Ik heb ooit wel hulp gehad ja. Dat heeft geholpen totdat er iets is gebeurd in mij leven waar al me herinneren weer komen. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Of weer hulp zoeken maar ik denk is dat niet kinderachtig? Of alles zelf oplossen. Want ik denk ik ben oud genoeg 

@Sara 

ja ik heb hier ook best veel last van, maar ik kan hier vaak met iemand over praten. Het helpt niet altijd bij mij, maar ik hoop dat het voor jou misschien wel helpt. En met de kindertelefoon chatten is altijd goed om te doen. Het is zoiezo al goed van je dat je iets probeert😊

Voor mij zeer herkenbaar omdat ik een transseksueel meisje en toen ik 13 was een vriendin had. (...) Ik kreeg steeds meer problemen met drugs en zo.

Uiteindelijk kreeg ik therapie, ik praatte en ze zei gooi wat je dwarszit eruit.

Ik ben nu clean en zeer trots niets krenkt mij nog en ik heb een leuke vriendinnetje een zeer mooie meid maar best is laat je helpen alvorens het uit de hand loopt.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic

Reageer