Beantwoord

rot voelen

  • 29 September 2019
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi iedereen.
Ik voel me al een tijdje erg rot.
6 jaar geleden heeft mijn opa iets gedaan met seksualiteit. Ik heb dit wel bij de politie en zo gemeld. Elke ochtend als ik wakker word dan denk ik. Waarom voel ik me zo rot. Het is lastig om te omschrijven hoe ik me dan voel. Het is meer heel boos en niks Willen. Dat er een zwarte wolk in me hoofd zit. Ik heb soms gedacht ik wil dood het leven heeft geen nut.
We kan mij helpen? Ik hoor het graag
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 September 2019, 14:14

Bekijk origineel

6 reacties

Wat erg,

Heb je wel bij een psycholoog gezeten na dat incident? Misschien kan je daarmee opnieuw contact leggen. Anders zou ik er eentje opzoeken. Je hebt namelijk de symtomen van een depressie. Schaam je niet om hulp te zoeken! Toen ik depri begon te worden dacht ik altijd dat ik aanstelde, tot dat ik helemaal gek werd. Dat is het echt niet waard.

Pak je rust, maar maak er wel werk van. Anders word het alleen maar erger.

Veel sterkte en geluk,
LVA
Hoi liva.
Ja ik ben hulp aan het zoeken! Maar we moeten ff kijken wat voor hulp bij me past.
Heb jij je depri ook nog? Of is dat over?
Heyy,

Ik ben heel blij om te horen dat je er mee aan de gang bent, super top!

Ik krijg momenteel nog medicatie voor mijn depressie. Mn depressie is seizoens gebonde, het komt iedere winter terug. Dus ik merk dat hij nu weer in kicked😖 Maar met de medicatie, en goede vriendegroep om me heen, is het wel te doen

Hoelang heb jij er al last van?
Heey liva.
Ok loop er al 6 jaar mee. In die 6 jaar ik er veel gebeurd. Ik heb het 3 jaar geleden verteld tegen mijn ouders. Veel sterkte
Hey Sara,

Wat rot dat het al 6 jaar speelt, jij ook heel veel sterkte toegewenst!

Ik hoop dat je snel passende hulp vind, tot die tijd: blijf volhouden!
Heey iedereen.
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik ben erg depressief. Is dat normaal als ik veel mee heb gemaakt? Dat je dan denkt ik wil dood

Reageer