Skip to main content
Vraag

Roddelen

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 43 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heeyy,

Soms heb ik het gevoel dat 2 meiden uit mijn klas over mij praten enzoo, dus ik ga mij er heel slecht over voelen. Ze gaan ook heel fake doen in mijn gezicht dus heeft iemand tipss?

xx

4 reacties

• Net nieuw
  • April 17, 2025

Hoi ​@Ilseee ik heb het zelfde als jou!! Over mij word er ook geroddeld (het voelt zo en het is zo!) 

IK word ook gepest en dat soort dingen… voor nu in jou geval zou ik ze negeren dan gaan ze het minder leuk gaan vinden

-xxxKel2012💕💕

L.T
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 17, 2025

Hoii ​@Ilseee,

Ik snap je, zelf als ik merk dat iemand over mij roddelt probeer ik me te herinneren dat het waarschijnlijk niet aan mij ligt maar aan degene die roddelen. Ik zelf negeer ze meestal, maar wat ik soms ook doe is als ze bij me in de buurt zijn best wel luid erg positief over ze gaan praten, want vaak doen mensen vervelend uit eigen onzekerheid en op die manier probeer ik ze minder onzeker te laten voelen en ze gaan zich misschien ook schuldig voelen en dan stoppen ze vaak.

veel succes!!!

-xxx L

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 17, 2025

heee

dit is zooo irritant en ik snap je zo erg, weet dat het geen echte vriendinnen zijn, echte vriendinnen roddelen niet over elkaar. Probeer met mensen om te gaan die wel om jou geven en die wel leuk zijn.

xxxxx

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • April 23, 2025

Heeyy,

Heel erg bedankt voor de reacties, ik hoop dat het helpt!

xx