Skip to main content

Hoi zou tijd geleden dat ik hier ben geweest maar dacht laat ik toch effe zeggen wat der gaande is en of julie evt het herkennen of advies hebben.

Dus ong jaartje geleden ging het alles behalve goed met me ik skipte school, voelde me eig nooit meer blij, dacht aan zelfmoord, sneed mezelf het ging gewoon niet goed.

Toen is het langzamer veel beter gegaan maar tot ik het nieuws kreeg dat mijn vader dood is

ik praatte nooit met mijn vader ik duwde hem een beetje weg waardoor ik hem bijna nooit zag en als ik hem zag was ik heel bang en nu heb ik fk veel spijt dat ik hem nooit heb gekend.

Alles komt terug van wat ik toen een jaar geleden ook had en dat pakt niet goed uit

ik kan me ook nergens mee afleiden en met me moeder praten gaat ook niet.

Ik had vroeger wel iem die ik 2x in de week sprak dat heeft me ook echt geholpen maar nu ik verhuist ben kan dat niet meer en moet ik dus het allemaal zelf gaan doen en ben bang dat ik uiteindelijk maar 1 uitweg ga zien.

Hoop dat iemand tips voor me hebt:)

Hoi @Sarahleviboy ,

 

wat goed dat je bent teruggekomen naar het forum om dit te vertellen! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Je kan ook terecht bij 113 via Homepage | 113 Zelfmoordpreventie om over je zelfmoordgedachten te praten, zij zijn dag en nacht te bereiken via telefoon en chat.

 

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

 


Wat naar! Heb je al een psycholoog of zoiets? En welke vormen van afleiding heb je gebrobeert, want een sport ofzo geeft meestal ook afleding omdat dat best wel intensief kan zijn. 

Voor zelfbeschadiging kun je misschien hier effe kijken:

Ik hoop echt dat het goed komt met je!


Nee ik heb geen pyscholoog en ja heb wel paar vormen van afleiding zoals gamen of gitaar spelen maar heb daar weining tijd voor aangezien ik vaak met school bezig ben


Zou je een psycholoog willen? Misschien helpt het je namelijk om met een psycholoog te praten. Dat kun je iig altijd proberen…

Sterkte!


Reageer