Skip to main content

Heyo, misschien een simpele vraag, maar als een jongen in zijn slechte coping mechanisms “REDACTED!!]” of “Not suitable for discord” gebruikt, wat bedoelt hij hier dan mee???

Dat klinkt alsof het niet zijn eigen woorden zijn maar dat een moderater op een forum iets heeft weggehaald dat op dat forum niet mag.

Onnodige quotes verwijderd

Nee, vgm zijn het wel zijn eigen woorden, maar ik bedoelde met deze vraag meer; “bedoeld hij hiermee masturberen?”

Wat je schrijft kan echt alles betekenen. Dat kan echt niet uit die woorden worden afgeleid, dan moet je de volledige tekst erbij geven.  Het kan gaan over masturberen maar ook over zelfbeschadiging of snijden. Dat kan echt alleen maar uit de tekst en de context blijken.

Je kunt absoluut niet zeggen “dit woord REDACTED betekent altijd in elke context masturberen”.

Nee ok snap ik, misschien een beetje slechte verwoording van mij. Maar het is dus mogelijk dat hij hiermee masturberen bedoelt. Ik weet dat hij zich niet snijd, maar ik heb eigenlijk nooit ervaring met mensen die open zijn over dingen zoals masturberen, dus ik vroeg mij af hoe andere mensen dit zouden opvatten

Reageer