Skip to main content

reactie op mentorgesprek overdosing/eetproblemen

• January 15, 2025
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

heyhey, 

dit is de terugblik op het mentorgesprek.

ik heb het nog niet gehad omdat de mentorles  uitviel. ze was er vandaag wel weer en ze haalde mij morgen  op uit de les dus ja. tips zijn welkom  want ik stress me …

xx char!

3 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Kun je je mentor geen mail sturen dat je het wel spannend vind? Of misschien helpt het om wat je kwijt wil aan haar op te schrijven en dan te geven? Verder is het vooral rustig blijven, ookal snap ik dat dat lastig is... maar het zal voor haar vast logisch zijn dat je je hier over stresst, het is niet niets.  Hopelijk heb je hier iets aan en krijg je begripvolle en helpende reactie. Succes morgen en je kunt het! 

Liefs 😊

JustaAnonymousGirly
Forum|alt.badge.img+2

heyhey,

@Boterbloempjee 

mijn mentor weet al dat ik moeite heb met mentorgesprekken  maar bedankt voor de tips

xx char!

Forum|alt.badge.img+2

Heyy ​@JustaAnonymousGirly ,

Ik snap je heel goed maar je kan dit!

Is het een ideetje dat je afspreekt wanneer ze je ophaalt anders zit je de hele dag in de stress te wachten op dit gesprek..

Voor het gesprek zelf zou ik langs haar heen kijken, dan hoef je niet recht in haar ogen te kijken, dat helpt mij wel vaak!

Voor de rest zou ik misschien iets van een stressspeeltje meenemen zodat je daaraan kan zitten en je het misschien ietsjes minder spannend vindt!

Heel veel succes je kan het!!

JE 

KAN

HET

!!!

Liefs ​@everythingisok <33333