Skip to main content
Vraag

rare vraag.

• May 28, 2025
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil niet egoïstisch klinken, maar mijn leven gaat heel goed (ik zou bijna willen zeggen perfect).

ik vroeg me alleen iets af: Is het erg dat ik nog nooit iets ergs heb meegemaakt in mijn leven? wat ik hiermee bedoel is: mijn ouders zijn nog bijelkaar, ik heb nog 2 opa's en 2 oma's, ik heb goeie vrienden en ik heb nog nooit mentale problemen gehad. Ik hoor alleen soms mensen zeggen dat je niet een jeugd wil leven, waarin je geen problemen hebt, omdat je die beter in je jeugd kan krijgen dan als volwassenen of zoiets.

wat moet ik hiermee?

5 reacties

• May 28, 2025

Hallo ​@Ehm ik heb geen idee 

Ik denk dat ze bedoelen, dat mensen met een iets moeilijker jeugd tegen een stootje kunnen. 

En mensen met een makkelijke jeugd iets minder tegen een stootje kunnen. 

Denk ik 

Je hoeft er ook niet perse veel mee te doen. 

Groetjes badeend 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 29, 2025

Toch alleen maar leuk voor je.  Ik zie niet in hoe een rottige jeugd je een beter leven als volwassene zou kunnen geven. Wat er later ok gebeurt, je zult steeds de herinnering aan een fijne jeugd hebben.  Geniet ervan!

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Perfect zijn is voor mij nog een droom. 

Je maakt vast ooit nog wel iets mee, maar ik zou nu vooral genieten van je jeugd, sommige kunnen dat wat minder.

Veel liefs

Anoniem5752
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • May 29, 2025

Hi, 

Er is echt niks mis mee als je een fijne, zorgeloze jeugd hebt gehad. Je hoeft geen moeilijke dingen meegemaakt te hebben om een volwassen of “echt” mens te zijn. Iedereen krijgt ooit wel te maken met tegenslagen, maar dat hoeft echt niet per se al in je jeugd. Sommige mensen zeggen dat je daar dan beter tegen zou kunnen, maar dat klopt niet.

Groetjes, 

Anoniem5752. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

hoihoi,

ik denk dat er mee bedoelt word dat mensen die een lastige jeugd hebben gehad, wel tegen een stootje kunnen omdat ze natuurlijk al wat meer hebben meegemaakt.

ik zou zeggen geniet zeker van een fijne jeugd

groetjes lisa X