Skip to main content

Ik weet niet meer wat ik. Let doen ik word geslagen en pijn gedaan door mijn vader en heb de popo laats gebeld en gedoe met de gemeente en zo maar ik woon nog steeds thuis mijn vader doet raar en doet me nog steeds pijn ik heb geen idee wat ik nog kan doen ik heb ook een vriendje en heb het heel gezellig met hem maar hij weet dit ook niet ik ben vorige week weer aangevallen door mijn vader en heb mijn pols gekneusd en ik kan bijna niks met mijn arm ik heb echt geen idee wat ik meer moet doen ik wil eigenlijk zo snel mogelijk weg maar dan kom ik bij jeugdzorg en ik heb heel veel nare verhalen over jeugdzorg gehoord maar ook goeie ik heb echt geen idee wat ik moet doen 

Heyy wat naar 😞 ik ben zelf een tijdje opgenomen geweest in een kliniek en daar waren ook zulke mensen die dit hadden dus miss kun je naar een kliniek? Das wat anders als gesloten jeugdzorg en het is daar heel fijn xx


Heyy wat naar 😞 ik ben zelf een tijdje opgenomen geweest in een kliniek en daar waren ook zulke mensen die dit hadden dus miss kun je naar een kliniek? Das wat anders als gesloten jeugdzorg en het is daar heel fijn xx

Dankjewel maar hoe kom ik in een kliniek moet ik dat opzoeken

 


Ik ben er gekomen via een psycholoog maar idk of je naar een psycholoog gaat?

Anders kun je ff iets opzoeken en dan kun je er wel komen die van mij was van 'verwijderd door De Kindertelefoon in verband met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.' dus miss kun je daar zoeken en dat bellen?


Als je wilt dat er thuis iets veranderd dan zou ik als ik jou was contact opnemen met veilig thuis, zij kunnen je vast wel helpen! Dit kan ook anoniem. Je kan tegenwoordig echt niet meer zomaar uit huis gehaald worden hoor, er gaat altijd eerst gekeken worden naar hoe het thuis eventueel verbeterd kan worden en dan is daar begeleiding bij, als dit dan uiteindelijk niet voldoende is kijken ze verder.


Ik ben er gekomen via een psycholoog maar idk of je naar een psycholoog gaat?

Anders kun je ff iets opzoeken en dan kun je er wel komen die van mij was van 'verwijderd door De Kindertelefoon in verband met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens' dus miss kun je daar zoeken en dat bellen?

Oké dankjewel 


Als je wilt dat er thuis iets veranderd dan zou ik als ik jou was contact opnemen met veilig thuis, zij kunnen je vast wel helpen! Dit kan ook anoniem. Je kan tegenwoordig echt niet meer zomaar uit huis gehaald worden hoor, er gaat altijd eerst gekeken worden naar hoe het thuis eventueel verbeterd kan worden en dan is daar begeleiding bij, als dit dan uiteindelijk niet voldoende is kijken ze verder.

Ja dat heb ik gemerkt maar dat werk ook niet dat is het probleem dat werkt niet en dat maakt het alleen maar erger

 


Is het nog gelukt om contact met "mag de naam niet meer noemen (zie andere reactie van mij)" te krijgen? Xx


Reageer